reede, 17. juuni 2016

DANA JARVIS „ASJAD ON VALMIS PAISU TAGANT VÄLJA MURDUMA!“



„Ma kuulsin Jumalat täna hommikul ütlemas: „Asjad on valmis paisu tagant välja murduma!“ Ma nägin suurt kõrget tammi, mille taga oli vesi kinni. Ma nägin, kuidas vesi murdis läbi selle tammi ja ma kuulsin Isandat ütlemas: „Mina purskun välja Sinu vaenlaste vastu, nagu vesi tungib läbi tammi. Kui Sina tõstad kõrgeks Minu Nime, siis Minu käsi liigub Sinu heaks. Kui Sina tõstad Mind kõrgeks, siis Sa näed Mind avamas uksi ning tegemas teed, millest Sul pole olnud aimu- isegi asjades, mille osas Sa pole julgenud Mind paluda! Käes on ajaperiood, mil Minu vägi liigub võimsalt Sinu ümber  üleujutuse sarnaselt. Käes on aeg, mil Mina laiendan Oma Armu. Sa näed võimsaid Minu väe avaldusi laskumas Sinu elu üle.“

„Kas Sa kuuled mürinat Vaimus? Kas Sa kuuled mürinat maa peal? Sest Mina olen liikumas Sinu kasuks ning Ma juurin vaenlase välja Sinu sihtpunktist. Vaatle ja näe, kuidas Mina liigun selle mao vastu Sinu elu väravates, nende asjade vastu, mis on tulnud Sinu perekonna, tervise ja finantside vastu. Vaatle ja näe, kuidas Mina liigun. Mina olen avamas vangla uksi! Mina olen avamas haudasid! Mina olen avamas uusi uksi! Tõsine mürin on alanud. Mina tõrjun vanad asjad oma kohtadelt. Asjad, mis on hoidnud Sind vangistuses aastaid- Mina olen hävitamas neid ikkeid ja purustamas neid ahelaid. Mina olen toomas oma rahvast suurema vabaduse paika Minus. Ja Ma kasutan paljusid Teist, et viia seesama mürin Vaimus, mida Sa kuuled, oma töökohta, sekulaarsesse maailma, et viia see oma koju, sest see kõik on osa raputusest, mis on toimumas praegu maa peal. Mina raputan asjad lahti ning see, mis ei ole Minust, kukub teeäärde maha. Aga need asjad, mis on Minust, saavad võimsa kiirusega tulema esile sellel praegusel ajaperioodil . Minu asjad purskuvad esile võimsate imedega praegusel ajaperioodil.“

„Isand ütleb: „Märgi ära see tänane päev. Löö selle päeva tähiseks vai maasse. Sest esile on tulemas need asjad, mille pärast Sa oled palvetanud päris pikalt, aga NÜÜD on see kõik muutumas!“ On pereliikmed, kelle pärast Sa oled Jumala poole hüüdnud. Jumal ütleb: „Märgi ära see tänane päev, sest Sa näed just praegu Minu ilminguid väga kiirelt tulemas esile. Ma olen kuulnud ja hoidnud Sinu palveid. Ja nagu see tamm puruneb, tulevad vajalikud asjad esile võimsa hooga. Märgi see tänane päev ära!“

 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 17.06.2016

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar