neljapäev, 30. juuni 2016

Doug Addison „Prohvetlik Piilumishetk Juulile 2016“


 

Juuli saab olema väga põhimõtteliste ja suurte muutuste aeg. Asjad, mida Jumal on tõotanud viimase paari aasta jooksul, hakkavad nüüd aset leidma. 15-17.juuli paiku toimuvad põhilised nihked ja liikumised. Unenägude arv kasvab, samuti ingellik tegevus. Pane eriti tähele seda, et toimuvad 2014.aastaga seotud tagasimaksed.

Prohvetlik unenägu.

Mõni päev pärast seda, kui Jumal oli mulle rääkinud juulikuu kohta, nägin ma prohvetlikku unenägu, mille suhtes ma koheselt teadsin, et see käib samamoodi juuli kohta. Selles unenäos seisin ma briljantse, kristalselt selge ujumisbasseini ääres. Vesi oli tegelikult kuldne ja hõbedane, aga samaaegselt ka täiesti selge kristalne vesi.

Ma teadsin, et kui me hüppame sellesse vette, siis see koheselt aktiveerib vaimses maailmas asju ning toob kiireid ja koheseid vastuseid meie palvetele. Kui ma sellest aru sain, siis ma vaimustusin tõeliselt ning hakkasin oma unenäos ka kohe seda teistega jagama.

Pane Ennast Valmis Juulikuu Jaoks, mis Saab Olema Läbimurrete Aeg!

Jumal on toomas meile vastuseid palvetele, mida me oleme aastaid palvetanud. Sellest saab üks väga fantastiline aeg, kus me hakkame nägema täiesti võrratuid kiirendusega läbimurdeid.

 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 30.06.2016

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar