laupäev, 4. juuni 2016

JACOB BISWELL „PANE TÄHELE JUMALA KÄTE TÖÖD- TEMA TEEB VÕIMSAID ASJU!"


 

Praegusel ajaperioodil olen ma jälginud mitmeid Isanda käte töid ning väga selgelt kuulnud oma vaimus: „Pane tähele Minu käte töid!“

Jesaja 43: 19 on kirjas:

„Mina teen hoopis uut,

See juba tärkab, kas Te ei märka?“

Ma usun kõigega, mis on mu sees, et Isand hakkab Oma Koguduse heaks asju lahti murdma- aga võti selle jaoks on panna hoolikalt tähele, mida Tema on tegemas ning hüpata õigeaegselt nende asjade sisse.

Ma usun, et Jumal jagas mulle mõned võtmed selleks, kuidas teha ruumi, et hoolikalt tähele panna Jumala käte töid.  „Tähele panema“ tähendab „saada teadlikuks millestki läbi oma meelte, taipama, mõistma, haarama“.

Võti nr. 1 Usu Vaimu Tajumine/Tabamine

Jumal ütleb: „Sellel saabunud ajajärgul MÄRKAVAD Minu inimesed usu läbi seda, mis kuulub neile- kui nad käivad usus ja mitte nägemises- nad hakkavad NÄGEMA Minu käte töid. Kui nad elavad lähtuvalt Minu reaalsusest, siis nad muudavad tegelikkuseks selle, mida nad hakkavad mõistma.

Võti nr. 2 Pettumusest Loobumine

„Minu inimesed on kandnud pettumust liiga kaua. Kui nad lasevad lahti mineviku haavata saamiste näilisest turvavõrgust- pettunud olemise mugavustsoonist- siis nad hakkavad nägema Vabadust, mis on Minus elamises. Selleks, et tõeliselt tähele panna seda, mida Mina olen tegemas, on vaja lasta lahti mineviku valust ning vabaks lasta oma haavad. Murra see pidevalt pettunud olemise nõiaring, pannes oma silmad Minu peale!“ ütleb Jumal.
 

Võti nr. 3 Unusta Minevik- Nii Hea kui Halb

„Ära luba mineviku väe liikumistel häirida Sind viisil, et Sa jääd ootama samu asju uuesti. Mina ei ole kordamise lainel, Mina teen uut- aga kui Sa ootad äha uuesti ja uuesti vanade asjade juhtumist, siis Sa paned mööda uutest asjadest, mida Ma tahan praegusel ajastul teha.“ Ütleb Jumal.

Ma usun, et kui me teeme neid kolme asja, siis Jumal astub esile  praegusel ajaperioodil kui meie Partner, kes aitab meil tõeliselt tähele panna. Me oleme siis võimelised haarama kinni kõigest sellest, mida Tema on tegemas!

Nii et ma esitan Sulle väljakutse- Pane Tähele Jumala käte töid! Ta teeb käesoleval ajaperioodil mõningaid väga võimsaid asju!
 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 04.06.2016


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar