neljapäev, 16. juuni 2016

Nellie Balandowich „On Aeg- Sa Saad KÕIK Tagasi!"



 

„On Aeg“, ütleb Isand, „ja on aeg veel rohkemaks!“ Vaenlase poolt plaanitsetud valed ja võltsingud on Sind tagasi hoidnud, aga nüüd peab see lõppema. Ma ütlen Sulle täna :“ Võimas „MINA OLEN“ Jumal on rajamas teed.“ See on olnud Sinu Punase mere aeg ( 2 Mo. 14:21) ja ka kõige suuremad pidurdamised ja tagasi hoidmised ei ole suutnud Sind kinni hoida, vaid on viinud Sind hoopis edasi,  sest Mina olen kasutanud SEDA KÕIKE, et panna asju Sinu saatuses liikuma. Mitte miski ei suuda nüüd Sind peatada! Minu Armastus katab Sind ja neid unistusi, mis on haudunud Sinu sees ja jõudnud sünnituse aega ning nüüd see tuleb esile. Auhiilgus, Armastuse Auhiilgus -haagituna kokku Sinu usuga- on see, mis toob esile Minu poolt tõotatud asjad.

„Millist hinda on võimalik riputada Auhiilguse sfääri külge? Selle sfääri ukselävi on olnud ja on Sinu „võidumeelne“ vaim, mis küll aeg-ajalt on tahtnud alla anda, aga pole seda siiski teinud. Sinu sees on olnud pisike usu tilgake siiski toimimas ning usk, mis Mina Sulle andsin, teeb lõpuks vajaliku ära. Jah, Sind on hoitud tagasi, aga nüüd ma ütlen Sulle: „On Aeg!“ Sest Sa hakkad sõitma selle Võidumeelse Vaimu lainel. See laine on nii võimas, millel Sul tuleb õppida navigeerima ja manööverdama oma asendis ja positsioonil. Sinust saab sõdalane selle laine peal.

„Sa oled võitnud  nende mõtete pealetungi ajal oma mõistuses. Sa oled võitnud keset neid argiseid igapäevaseid toimetusi. Sa oled võitnud keset inimeste äraütlemist. Sa oled võitnud keset nende reetmist, kes Sind taga kiusasid. Sa oled võitnud keset pimedust. Sa võitsid sel ajal, kui Sa nägid vaid täpselt vastupidist sellele, mis on elavalt olnud Sinu sees. Sa oled võitnud selles ülemineku koridoris! Ja Mul on Sinu jaoks ära peidetud Taevane manna ( Ilm. 2: 17), mis hoiab Sind alal ning toidab Sind teedel, mida Sa ei tunne.

„JA NÜÜD, MU ARMSAD, On Aeg! Sind on töödeldud, puhastatud ning Sinu vaimsed meeled on pöördunud Minu igatsuste lainele. Ma olen andnud Sulle suured igatsused igatseda ja Sa tood need esile ning Ma olen andnud Oma rahvale südame suuruse ja Vaimu rikkuse. Nüüd on olemas valmidus ja Ma ütlen „pardalemineku aeg on käes“. On aeg! Ja kui Mina ütlen, et on aeg, siis uksed avanevad! Kui Mina ütlen „On Aeg!“, siis kõik vajalik tuleb esile strateegilises joondumises ning kõik asetub oma kohtadele. Ja nüüd Ma ütlen: „On Aeg!“

"Sa astud NÜÜD esile ja võidad. Sa saavutad võidu, ja kui Sa siis lähed ja  taotled, hakkad Sa laienema ja Sa võtad üle, sest Mina olen koos Sinuga ja Minu Sõna on Sinu sees! Sa arvasid, et Sa oled selle kõik kaotanud, aga kanna endaga kaasas seda teadmist: Taavet sai tagasi kõik selle, mis amalekid olid varastanud. Ja Mina taastan kõik Sinu unistused, mis Mina olen Sulle andnud ning Sa näed, kuidas kõik see, mis Mina olen pidevalt rääkinud, saab Sinu reaalsuseks. Pole vaja enam tagurdada ega end eemal hoida, ON AEG! See on Sinu aeg 5 Mo. 1: 11 jaoks, kus Mina õnnistan Sind tuhandekordselt, nii nagu Ma olen Sulle tõiotanud! On Aeg!“
 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 16.06.2016
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar