pühapäev, 3. juuli 2016

BRIAN SIMMONS „ARMASTUSE LEPING“


 

Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Ma armastan Sind sügavuse ja õrnusega- Meie vahel on Armastuse Leping. Oota seda, et Sa näed täna Minu Armastuse demonstratsiooni oma elus.“

„Ma pole Sind eales jätnud omapäi, isegi siis, kui Sa ei taju Minu armastust. Ma pole mitte kunagi hoidnud Sinust häid asju eemal. Minu armastus on üle igasuguse loogika ja üle mõistusega arusaamise võime. Minu Armastus on reaalne, nagu tekk, mille Sa tõmbad endale peale külmal ööl.“

„Ja seda Armastuse Lepingut, mis Mul on Sinuga, pole võimalik murda. Minu Armastus ei kuku läbi ega vähene, isegi siis mitte, kui Sa põhjustad endale pettumuse. Minu Armastuse tugevus on suurem igast teisest sidemest ning Minu Armastus särab eredamalt kui miljon päikest kokku.“

„Mina Olen Sinu Raevukas Kaitsja. Kes suudaks teha Sulle kurja, kui Sa oled end lukustanud Minu südamesse. Ma nii väga armastan seda, kui Sa usaldad Mind ning toetud Minu Armastuse südamele. Ma olen nii ütlemata rõõmus, kui Sa usud Minu Armastusse ning kui Sa ootad siiralt seda, et Mina töötan kõigi nende raskuste ja probleemidega, millega Sa oled silmitsi. Sinu usaldus muudab tugevamaks meievahelist Armastuse lepingut. Nii et tunne rõõmu Minust, nagu Mina tunnen rõõmu Sinust. Naudi Mind, nagu Mina naudin Sind. Puhka selles Armastuses, sest see ei vea Sind eales alt. Oota seda, et Sa näed, kuidas Mina ilmutan ja demonstreerin Sulle Oma Armastust.“

Johannese 15: 9 The Passion Translation

„Ma armastan igaühte Teie hulgast sama armastusega, millega Isa armastab Mind. Lubage Minu armastusel toita ja hellitada Teie südameid.“

 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 03.07.2016

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar