neljapäev, 14. juuli 2016

BRIAN SIMMONS „ JUMAL ON SINU OAAS, SINU PUHKAMISE PAIK.“



Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Kui Sa oled murelik ja kannad raskeid koormaid, siis Mina olen Sinu Värskenduse paik. Tule Minu juurde ning võta Vaimus Minust kinni ning Ma annan Sulle kõik selle, mida Sa vajad. Tule ja toetu Minule ja saa üheks kõigis asjades Minuga. Mina rahuldan Sind enam, kui suudab Sind rahuldada mingi töö, vaevanägemine ja rassimine Minu heaks. Tule lihtsalt Minu kõrvale ja ole koos Minuga ja las Ma näitan Sulle rahu, mis on üle igasugusest inimlikust mõtlemisest.“

„Ma olen nii väga igatsenud, et Ma saaksin Sulle näidata, mida tähendab olla üks Minuga. Kõik see, mis Sa olid enne uue elu saamist Minu käest, on lakanud olemast. Mina Olen Sinu Tõeline Elu, Sinu Uus Identiteet. Ma lõin Sind uuesti Enda sees ning Ma andsid Sulle kõik, kes MINA OLEN. Sa oled püha nagu Mina olen püha Minu silmis ning Minu pale paistab Alati Sinu üle. Kuula, mu kallis laps, Sa oled mulle kõige kallim kogu universumis, sest Ma olen andnud Sulle Oma kuningliku rüü ning ehtinud Sind Oma iluga. Sa pole enam vääritu, kõlbmatu ja ebapuhas, sest Mina olen katnud Sind Oma Armastuse Auhiilgusega. Lõplikult ja Igavikuliselt Imeilus elab Sinu sees. Ja kuhu Sina lähed, sinna läheb Auhiilguse Kuningas, sest Te olete üks.“

„Tee Mind nähtavaks nende jaoks, kes Sind ümbritsevad, kui Sa armastad mind üle kõige. Kõige sügavam rahu paik on leitav kõige sügavamast Minu Armastuse paigast. Tule ja sisene sellesse veelgi mõnusamasse värskenduse ja puhkuse paika ning õpi seda tundma veelgi enam. Ja kui Sa siis alistad oma mured ja koormad Minu käe alla, siis Mina alistan Oma südame Sinule. Tule Minu Armastuse oaasi ning joo sügavuti sellest allikast, kuni Sul on rohkem kui küllaldaselt, et seda siis jagada teistega. Tule Minu kõrvale ja ole üks Minuga.“

Matteuse 11. 28-30 The Passion Translation

„Kas Sa oled murelik? Kas Sa kannad raskeid koormaid? Siis tule Minu juurde. Ma värskendan Sinu elu, kui Sa puhkad koos Minuga. Tunnusta ja võta vastu ainult seda ülesannet ja tööd, Minu jüngrina, mida Mina annan Sulle teha- lihtsalt ühenda oma elu Minu omaga ning lase Minul olla Sinu Õpetaja. Sa avastad siis, et Mina olen õrn, alandlik, ja Minule on kerge meeldida, ning Mina annan Sulle tõeliselt rahuldust toova puhkuse. Sest Mina annan Sulle kanda selle, mis on meeldiv ja kerge kanda.“

 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 14.07.2016

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar