teisipäev, 26. juuli 2016

BRIAN SIMMONS „MITTE KAOTUS, VAID JUMAL ON SINU VALIK!"



Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Jah, Sul on igavene elu, aga Mina puhul jätkuvalt Oma Vaimu hingust Sinu üle, et teha Sind uueks. Lenda Minu Vaimu tiibadel ning liugle kõrgemale kui kunagi varem. Ülistus annab Sulle tiivad, et lennata ja Minu Vaim annab Sulle väge. Ma deklareerin Sinu Jumalana täna: „Sinu eilse päeva lahingud on möödas!“

„Kui Sa tunned end jõuetuna, siis tea, et Mina olen lähedal. Kui Sa tunned end tühjana, siis tule Minu ligi. Mina olen tõmmatud Sinu vajaduse lähedale nagu oja liigub kõige madalama koha suunas. Mina täidan Sind ja Mina katan Sind ning Ma annan Sulle tänasel päeval tugevust Sinu nõrkuses, tarkust keset pimedust ja armu keset Sinu raskusi. Minu tegutsemine toob alati vabastuse. Kõik see, mida Mina teen Sinu elus, toob Sulle alati suurema vabaduse. See on Sinu hingevaenlane, kes tahab Sind siduda ning hoida Sind piirangutes. Mina olen asjad nii määranud, et Sa viibiksid kõrges Pühas Paigas, kuhu Mina olen Sind asetanud elama. Kuula Minu häält ning tugevus hakkab täitma Sinu sisemist olemust.“

„Mitte miski ei suuda Sind võita. Üleujutus, tuli ega torm ei saa Sind kahjustada. Kaotus pole Sinu valik. Mina olen Sinu valik. Sest MINA OLEN Võitja, Vallutaja, Ületaja. Ma olen saatnud oma sõjainglid Sinu kõrvale, et tuua Sulle triumf. Mitte miski ei suuda Sind peatada, kui Sa liigud edasi Minu väes. Võidu ingel on Sinu ligi oma võimsa mõõgaga, et purustada iga kett ja ahel, mis on hoidnud Sind kinni ühe koha peal, kui Mina tahan, et Sa liiguksid edasi. Ma ütlen Sulle täna, et Sinu ahelad on katki lõhutud, need on eemaldatud ning Sa ei puutu nendega enam iial kokku. Su jalad on vabad selleks, et tantsida ning astuda välja usus. Su käed on tehtud vabaks, et tõsta need kiituses ning lehvitada võidulippu. Sinu suu on täis kõige kõrgemat kiitust, et tuua teisigi suure vabaduse paika. Ja Sinu süda on nüüd vaba, et täituda Jumala Auhiilgusega, Sõnulseletamatu Auhiilgusega!“

„Kui Sa astud välja usus, siis Sind tabab veel suurem vabadus. Kui Sa astud välja triumfiga, siis Sa ei näe midagi peale võidu. Tule koos Minuga ning Sa näed triumfi triumfi järel. Kas Ma pole mitte tõotanud, et Ma teen Sinust võidu ja elu lõhna? Jäta iga kahtlus seljataha ning astu välja koos Minuga ning Mina hingan Oma elu veel suuremal määral Sinu sisse, et Sa liugleksid Minuga Vaimu tiibadel.

Laul 68: 1-4 The Passion Translation

Jumal! Tõuse Oma Imelises väes

Ja kõik Su vaenlased pillutatakse hirmus laiali!

Peleta nad eemale,

Kõik need Jumala vihkajad!

Puhu nad ära nagu suitsupilv.

Sulata nad ära nagu vaha sulab tules.

Üks pilt Sinule

Ja kurjad haihtuvad!

Aga Sinu jumalikud armastajad olgu rõõmsad!

Jah, las nad rõõmutsevad

Sinu Ligiolus

Ning olgu nad kaasa tõmmatud rõõmsameelsusega!

Las nad naeravad

Ning säravad rõõmust!

Las nad laulavad pidutsemise/tähistamise laule.

Sest on tulemas Pilvedel Ratsutaja,

Kelle nimi on Yah! (Kõigekõrgem Taeva Jumal)

 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 26.07.2016

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar