pühapäev, 31. juuli 2016

BRIAN SIMMONS „JUMALA ARMASTUSE VÕIT“


 

Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Sügavam paik Minus kutsub Sinus esile sügavama armastuse. Mina viin Sind kaugemale madalast veest ja pealiskaudsest paigast sügavale Minu lõppematu armastuse sisse. Minu Armastuse Võidu ees värisevad Sinu ümber kõik müürid ning need kukuvad kokku. Kui kõik muu võib Sind alt vedada, siis Minu Armastus võidutseb päeva lõpuks!“

„Sügavaim paik Sinu sees on täidetud Minu Armastusega. Sinu silmad avanevad ning Sa näed kõiki oma probleeme täiesti erinevalt- Sa näed oma raskusi kui kutset kogeda suuremal määral Minu armastust. Kui Sa oled jõudnud oma piiratud ressursside lõppemiseni, siis Minu Armastus toob Sulle imed. Minu Armastus avab Sinu südame teiste heaks ning Sa näed neid kui võimalusi, et demonstreerida Minu Armastust. Tule sügavamale Minu Võiduka Armastuse sisse, mis võtab üle kõik asjad.“

„Ma vabastan Sinu jaoks veelgi sügavama ja võimsama Armastuse. Ma mähin Sind Oma Ligiollu, kui Sa embad Minu Armastust. Teised inimesed Sinu ümber ei pruugi aru saada sellest suurema armastuse teekonnast, aga Mina Olen Koos Sinuga. Teised inimesed võivad pidada seda armastust nõrkuseks, aga tegelikult saab Armastusest tõeliselt väärtuslik omadus, mis särab eredalt välja Sinu hingest. Armastus ei kuku mitte eales läbi. Tule julgelt Minu Sügava Armastuse sisse, mis ei kanna kaotust ning Sa leiad tõelise pühaduse tee.

2 Timoteose 1: 6-8 The Passion Translation

Ma kirjutan Teile selleks, et meelde tuletada, et Te õhutaksite üles ning süütaksite taas vaimse anni tule, mis Jumal Teisse kandis, kui ma Teie peale panin oma käed. Sest Jumal ei anna Teile eales argpükslikku hirmu vaimu, vaid Püha Vaimu, kes annab Teile võimsa väe, armastuse ja aruka otsustusvõime! Nii et ärge mitte kunagi häbenege oma Isanda tunnistust ning ärge tundke piinlikust minu vangistuse pärast, vaid võitke igasugune kuri ära ilmutusega Jumala väest!

 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 31.07.2016

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar