teisipäev, 12. juuli 2016

BRIAN SIMMONS „LOOTUS“


 
Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Mina olen Ainus Jumal, kes annab Sulle lootust keset kõige pimedamat aega. Kui Sa loodad Minu peale, siis Sinu hinges tuleb võit esile. Tule täna lootuse allikale ja joo sealt. Tulevased päevad nõuavad seda, et Su silmad oleksid pestud lootuse ja armu läbi. Paljud näevad tormipilvi horisondil ja nad kaotavad maapinna jalge alt. Aga Sina näed tormipilvi nagu Hesekiel nägi, ja see toob Sulle lootust uue päeva jaoks.“

„Keset tormi Sa leiad Minu, elades ja hingates välja lootust. Keset tuleleeke seisan samuti Mina ning Sa näed Mind uute silmadega. Sa oled ületaja/võitja! Ma olen näinud Sind seismas, kui teised on kukkunud. Lootus on Sind säilitanud ning Minu Armastus on Sind kandnud. Täna Ma hingan Oma lootuse hingust Sinu hinge.“

„Sa ei kanna oma koormaid mitte kunagi üksi. Ma olen Sinuga alati ning Mina eemaldan Sinu hingest selle, mis teeb Sulle muret. Tule ja vaata Mind palgest palgesse ning Sa näed, kuidas Sinu sees sünnib lootus. Kui Sa oled keset lahingut ning Sulle tundub, et Sul pole mitte kuhugi pöörduda, siis pea meeles seda, et Mina olen Sinu Kapten. Ma olen Sõjakuningas, kes võitleb Sinu eest. Lootust on hoitud Sinu jaoks, ka keset lahingut on see leitav.“’

„Lootus on nagu ere valgus, et panna helendama Sinu teerada. Keset Sinu pimedust hakkab lootus särama, kuni see neelab alla kõik Sinu hirmud. Mu laps, Ma olen alati Ustav Sinu jaoks. Kui Ma vaatan Sinu tulevikku, siis Ma näen seal võitu, rõõmu ja täitunud tõotusi. Mida Sina näed, kui Sa vaatad oma tulevastele päevadele? Pese oma silmi Minu lootuse allikal ning Sa hakkad nägema seda, mida Mina näen.“

„Nüüd oled Sa jõudnud lootuse uuele tasemele. Õhuta üles neid ootuse tuleleeke oma hinges. Ma ei valmista eales pettumust neile, kes loodavad Minu peale. Nii nagu Sa oled avanud oma südame Minule, nii avan Minagi südame Sinule. Tule oma puhkamise paika, lootuse „vang“, ja Ma näitan Sulle väga palju asju, mida Sa pole endale isegi mitte ette kujutanud. MINA OLEN Lootuse Jumal, ja varsti, väga varsti, saab iga Sinu vaenlane kaotuse osaliseks. Rahusta maha oma hing ja puhka Minus, ning uus lootus sünnib Sinu sees.“

Roomlastele 15: 13 The Passion Translation

„Meie Jumal, kes on Lootuse Inspiratsioon ja Allikas, täitku Teid ülevoolavalt mõõtmatu rõõmu ja täiusliku rahuga, kui Te usaldate Teda. Ja Püha Vaimu vägi ümbritsegu Teie elu jätkuvalt Tema super suure rohkuse ja rikkusega, kuni Te kiirgate Tema lootusest!“

 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 12.07.2016

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar