reede, 8. juuli 2016

BRIAN SIMMONS „MAGUS OSADUS“



Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Mina olen Sinu Isa, ja Mind ei ole võimalik võrrelda ühegi maise isaga. Headus on mähitud ümber Minu südame ja Arm on Minu trooniks. Ja Ma otsin igal päeval võimalusi, et näidata Sulle Oma Armastust. Ja Sul on täna võimalik avastada Minu armastavat headust, kui Sa eraldad oma elu Minu jaoks.“

„Minu kutsel tulla Minu Ligi on Taevane garantii. Kui Sa vastad sellele kutsele, siis Mina tulen Sulle veelgi lähemale. Minu Poeg sai ohverdatud altaril, nii et läbi Tema vere me jagame koos ÜHTE ELU. Tule, mu kõige kallim laps, tule ja suhtle Oma Isaga. Ma teen Sind üheks Oma sügava olemusega ning me jagame koos ÜHTE ELU. Minu magus osadus on Minu kingitus Sulle.“

„Auhiilgus katab Sind, kui Sa jätad korraks oma mured seljataha ning tuled Minu Ligioluga täidetud kambrisse. Mina pakun Sulle täna Oma magusat osadust, tule ja veeda aega Oma Isaga- sellele pole olemas maist võrdlust. Siin maa peal pole olemas rõõmu kogemust, mida annaks võrrelda sellega, kui Sa veedad aega Minuga.“

„Mina olen läbi Oma Armastuse kõrvaldanud Sinu hirmud. Ma olen eemaldanud Sinu patud püha verega. Ma olen ära võtnud Sinult häbi, mis viis Sind Minust eemale. Ma tõin Sulle Taevase elu läbi Oma Püha Vaimu, kes elab Sinus. Nii et tule nüüd, Mu südamerõõm, Mu kallis laps, ja ole koos Minuga. Minu käed on avatud ning verega piserdatud teerada toob Sind otse Minu Auhiilguse keskele. Inglidki hakkavad kadestama Sind selle magusa osaduse pärast, mis Sul on Minuga. Nii et tule täna ja vala oma hing Minu ees välja ning Mina valan Sinusse Oma Elu. Mina lõin Sind selleks, et Sa kogeksid kogu aeg Oma Isa Armastust.“

1 Johannese 1: 3 The Passion Translation

Nüüd me kuulutame Teile, mida me oleme näinud ja kuulnud  selle Elu Andja kohta, nii et me võiksime jagada ja nautida koos seda Elu. Sest tõesti on meie osadus Isaga ja Tema Pojaga, Jeesuse Kristuse, Võituga.“

 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 08.07.2016

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar