teisipäev, 5. juuli 2016

BRIAN SIMMONS „RÕÕM VIIB SIND LÄBI“


 


Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Aeg on käes takistamatu rõõmu jaoks. Paljudel kordadel oled Sa lubanud ennast ümbritsevatel olukordadel ja Sinu kohta räägitud sõnadel ära varastada oma rõõmu. Aga nüüd on aeg suureks rõõmutsemiseks. Tusatsemisel ja morniks olemisel ei ole enam kohta Sinu elus, sest rõõm võtab Sind enda valdusesse. Nutmine on kestnud läbi kogu Sinu öö, aga täna hommikul on aeeg selleks, et rõõm võiks läbi murda! Algav päev on parim aeg selleks, et rõõm kannaks Sind läbi.“

„Ma paljastan vaenlase reetmise, ta on tulnud rohkem kui ühel korral Sinu elu uksele, et ahvatleda Sind eemale Isanda rõõmust. Süüdistused on tulnud, halbu uudiseid on Sulle kuulutatud, peavalud on püüdnud võtta üle Sinu perekonda, aga Mina ütlen Sulle: „Minu rõõm viib Sind läbi!“ Enam Sa ei luba julgusekaotusel võtta võimust Sinu päeva üle, sest Mina olen Rõõmsameelse Läbimurde Jumal! Kas Sa mitte ei leia Rõõmu Mind teenides ja Minu poole palvetades? See kõik on alles eelmaitse joovastusest, mis Mina olen Sinu jaoks reserveerinud ja hoiule pannud. Sinu tulevik ei saa olema mitte mingil moel Sinu mineviku sarnane, nii et rõõmutse, hüüa rõõmust, tantsi rõõmsameelselt!“

„Ära karda mitte midagi, sest mitte miski ei saa Sinult ära võtta Minu Vaimu Ligiolu. Rõõm kuulub Sulle, see on Sinu pärandus ja omand, ja see on Minu Vaimu Vili. Maitse rõõmu oivalist vilja ning Sinu olemust täidab magusus. Sel tunnil peaks Minu tundmise ekstaatiline vaimustus võidutsema. Minu rõõm kannab Sind läbi ka kõige pimedamast orust. Söö Elupuu viljast ning Sa koged rõõmu, mis on Sinu tugevus!“

„Kas Ma mitte ei öelnud oma jüngritele keset tormi: „ olge julged, Mina olen siin, ärge kartke?“ Neidsamu sõnu ütlen Ma täna Sulle. Laula rõõmust. Tee püha naudinguga kõike, milleks Ma Sind olen kutsunud, sest Mina õnnistan Sind üle kõige, üle iga mõõdu, üle 100-kordse lõikuse. Las kajab Sinu kodus rõõmsameelne naer ning vaata, kuidas Mina muudan Sinu keskkonda. Ära hoia mitte midagi tagasi, sest vaenlane kardab kohutavalt seda, kui Sa maitsed Minu rõõmu ning sisened seeläbi Minu rõõmsameelsusesse. Rõõmutse ja tunne rõõmu ja rõõmutse! Rõõm viib Sind läbi sellesse uude paika, kuhu Ma olen Sind kutsunud. Ma olen tänase päeva loonud Sinu jaoks, et Sa tunneks sellest rõõmu ja rõõmutseksid, sest Mina olen Sinu Jumal!

Laul 100 The Passion Translation

Tõsta Isanda poole oma võimas rõõmuhüüd!

Minge edasi ja tehke seda- igaüks ja igas paigas!

Kui Te teenite Teda, siis tooge Talle oma naeru kingitus

Ja olge rõõmsad, kui ülistate Teda.

Laulge rõõmuga end Tema Ligiollu!

Ja saage aru, mida see tegelikult tähendab-

Meil on suur eesõigus ülistada Oma Isandat, Oma Jumalat.

Sest Tema on meie Looja,

Ja nüüd me kuulume Talle!

Me oleme Tema naudingu/heameele rahvas.

Sa saad minna läbi Tema avatud väravate

Kiituse salasõnadega /parooliga.

Astu tänuga otse Tema Ligiolu keskele.

Tule ja too Talle oma tänuandmise ohver

Ning õnnista Tema imeilusat nime südamliku kiindumusega!

Sest Isand on Alati hea

Ning valmis Sind vastu võtma.

Ta on nii armastav, et see hämmastab Sind:

Nii heatahtlik ja lahke, et see jahmatab Sind!

Ja Tema on kuulus selle poolest,

Et Ta on Ustav kõigile.

Igaüks teab, et Meie Jumalat saab usaldada,

Sest Tema peab kõigile põlvkondadele oma tõotusi!

 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 05.07.2016

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar