neljapäev, 7. juuli 2016

Chuck Pierce „Jumal On Sind Venitamas, et Sind Kasutada Mõõdunöörina Uute Põldude Jaoks!"




Püha Vaim on rääkimas väga võimsal viisil:

„Praegu on venitamise aeg, kus Mina venitan Sinu suhteid, Sinu taskuid ja Sinu visiooni. Ma olen Sind venitamas selleks, et Ma saaksin Sind laiendada ja luua uued tegutsemise piirid Oma Kuningriigi tarvis. Lõpeta sellele venitamisele vastu panemine! Lase igal oma närvisüsteemi osal venida nii, et Su usk oleks nähtav uuel viisil! Ma tahan, et SINUST saaks see mõõdunöör, millega Ma mõõdan välja uued alad/põllud.“

„Sa oled küsinud: „Kus on loodinöör?“ aga Mina ütlen: „ SINA OLED loodinöör!“ Sina oled küsinud: „ Kus on portaal/kanal?“, aga Mina ütlen: „SINA OLED portaal/kanal?“ Astu oma Isa äri/tegevuse keskele. Ole Kuningriigi heliks. Ole osaks MINU Kuningriigi ärist/tegevusest. Ole Oma Isa hääl.“

„Tulge ja kogunege kui väeosad. MINA OLEN kogumas  väeosasid! MINA OLEN kogumas Oma Väeosasid! Praegune aasta on Minu väeosade taas kokku kogumise aeg, et saata nad siis välja, et nad seisaksid nendel uutel aladel. Ma hakkan välja jagama uusi ülesandeid, Ma olen maa peal ära märkinud need paigad, kuhu Mina läkitan Oma rahva, et nad võtaksid seal sisse oma positsioonid. Seal on tohutult palju põhjusi, miks Ma läkitan Oma rahva nendele aladele/põldudele. Kogunege Minu kojas ja Mina läkitan Teid nendele aladele, mis Mina olen määranud Teie jaoks. Kogunege! MINA OLEN kogumas Oma rahvast väeosadesse.“

„Sõjatrummid on kajamas teiselpool mäge. Peksa laiali see mägi, et Sa võiksid teada, kuidas jõuda sellesse edenemise paika, kus Sa saad osa sellest varustusest, mida siiani on Sinu eest püütud eemale hoida. Ära karda rääkida nendest asjadest, mis Mina olen andnud Sulle arutleda. Ma salvestan Sinu vestlused Oma raamatutesse. Sinu and on hädavajalik selleks, et lahti kodeerida kihilised sõnumid, mis on ehitanud võrkusid  vabaduse piiramiseks tervetel territooriumidel. Sina kodeerid lahti saatana võrgud, et paljud võiksid joosta Jumala varju alla. Praegu on aeg joosta selle juurde, mida MINA OLEN panemas maa peale, MINA OLEN lahti rullimas oma käsikirjade rulle, mida pole senini täielikult lahti rullitud. Kuni praeguse ajani!“

„On pealiskirjad maa-alade üle, mida Sa pole siiani näinud! Kui Sa tõused ülistuses, siis Sa hakkad nägema neid koode maa-alade üle ning lahti kodeerima vabadust ja rõõmu, mida siiani on hoitud vangistuses. Ära karda seda maa-ala, kuhu Mina olen Sind viimas ning kus Ma olen andmas Sulle ülesande. Sa võid vaadata sellele uuele alale ja öelda: „Seal on okkad ja takjad!“ Aga täpselt selles paigas on pealiskiri vabaduse ja vabastuse tarvis, mida Mina olen hoidnud seal varjul. Liigu sellele alale. Liigu sügavamale ja Sa hakkad lahti kodeerima neid pealiskirjasid, mis hakkavad vabastama maad.“

„Paljudes paikades, mis Minul on Sinu jaoks, on ootamas Sind vai Sinu lihas. See vai on sinna jäetud selleks, et õpetada Sind ning eemaldada need lihalikud viisid, mis Sul on olnud. Ära karda okkalist paika, kuhu Mina ütlen Sul minna, et Sa seisaksid seal. See kipitsus selle uue ülesande ja uute olukordade keskel põhjustab selle, et Sinu and kujuneb sellisel viisil, et Sa suudaksid edasi minna ja astuda nendele rasketele aladele. Sinu uued alad ootavad Sind! Rõõm tõuseb ning jõukus kasvab sellel uuel alal, mis Mina avan!“

„Ära roni platoole, kuni Mina pole Sind sinna asetanud. Paljud Teist saavad asetatud paikadesse ja platoodele. Kuni Mina pole öelnud: „See on see paik, kus Sinul tuleb seista!“, luba Minul tegeleda Sinu jalgadega, et muuta need emahirve jalgade sarnaseks. On kõrged paigad, mida pole siiani vallutatud, aga mis peavad saama vallutatud. Sul on vaja jätkata Minu juurde tulemist, Sul on vaja teada, kus seista ning Sul on vaja vallutada need kõrged paigad. Mõista seda, et Sinu praegused olukorrad on vajalikud selleks, et muuta Sinu jalad sellisel viisil, et Sa tead, kuidas manööverdada nendes kõrgetes paikades.“

 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 07.07.2016

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar