kolmapäev, 6. juuli 2016

CINDY JACOBS “SÕNA ISANDALT: TUUL SINU PURJEDES”


 

Isand on ütlemas: „Sa saad oma tuule tagasi!“ Just praegu ma näen inimesi, kes otsekui laevad, on kaotanud tuule oma purjedest. Sa tunned end, justkui oleks Sa kinni jäänud, Sa oled seisma jäänud ja Sa ei saa edasi minna oma teekonnal. Aga Isand ütleb: „Mina hakkan puhuma Sinu purjedesse. Tuul saab tulema Sinu purjedesse.“

Ja Isand ütleb: „Ära lase oma emotsioonidel end käesoleval ajahetkel agiteerida ega üles õhutada.“ sest Isand ütleb: „Mina olen just praegu kujundamas oma plaani, Mina olen alustanud tööd lava taga, et hakata Sulle mitmel viisil tooma rahastust ja varustust, mida Sa vajad, et tuua Sulle vajalik toetussüsteem, ka emotsionaalne ja füüsiline toetus.“

„Ja Isand ütleb: „Mõista seda, et MINA OLEN kes Ma Olen ja Ma olen väga huvitatud Sinust. Ma olen väga huvitatud (hooliv) nendest asjadest, millest Sina oled huvitatud (hooliv). Ma olen väga huvitatud Sinu perekonnast, Ma olen väga huvitatud Sinu finantsidest, Ma olen väga huvitatud Sinu tulevikust, sest Ma olen Sinu Armastav Isa.“

Nii et ma ütlen Sulle täna: „Isegi sellel praegusel ajahetkel, kui Sa tunned, et mitte midagi produktiivset ei ole juhtumas ning Sa ei ole edasi liikumas ja tundub, et Sa oled stagneerunud ja seisva vee sarnane, siis Isand ütleb Sulle: „Kui Sa oled vaikselt ja mõistad, et Mina olen Jumal, ja Sa usaldad Mind, siis tuleb Püha Vaimu tuul Sinu üle. Sinu üle tuleb ilmutuse tuul, see on rahu tuul, see on varustuse tuul!“

„Nii et tõuse püsti ja hakka rõõmutsema ja tea seda, et Mina olen Hea!“ ütleb Isand. „Hakka rõõmutsema, ja pea meeles, et just praegusel momendil, isegi kui Sa ei näe seda läbi oma füüsiliste silmade, Ma avan Sinu vaimsed silmad ning Ma ütlen Sulle, et Ma valmistan Sinu jaoks asju ette. Mul on Sinu jaoks plaan, et anda Sulle tulevikku. Mul on plaan anda Sulle lootust,“ ütleb Isand.
 
 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 06.07.2016
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar