laupäev, 13. august 2016

Angela Stolba „Sa Ei Ole Üksi!“


 


Jumal ütleb:

„Mina olen Jumal, kes teab ja Mina olen Jumal, kes näeb. Enne veel, kui Sina hakkad vormima sõnu oma huultel, tean Mina juba kõike täielikult. Ma olen Sind ümbritsenud nii eest kui tagant, ning Ma olen asetanud Oma käe Sinu üle. Kes suudaks küll sellist imelist reaalsust mõista.“ (Laul 139: 4-6)

„Mina tunnen Sind paremini, kui Sa ise ennast tunned. Ära põlga oma nõrkusi, mu kallis laps. Minu süda on täielikult Sinu poolt! Mina armastan Sind igavese armastusega. Ma olen näinud seda väga rasket rada, mida Sul on tulnud käia. Ma olen näinud kõiki neid kordi, kui Sa oled komistanud ja kukkunud. Aga Ma olen näinud ka Sinu ustavust tõusta taas püsti, uuesti ja uuesti. Sa oled hoolimata kõigest jätkanud edasi liikumist, keset kogu seda valu ja kannatusi, üks samm korraga. Sa oled usaldanud Mind, isegi siis, kui Sa ei saanud aru ega mõistnud. Ja nüüd Ma ütlen Sulle uuesti: „Ma olen Sinu üle nii uhke, sest Sa oled hoidnud oma südame kõigest hoolimata pehme ja õrnana ning vormitavana Minu käes.“

„Ma väärtustan nii väga Sinu haavatavust, kui Sa oled nutnud Minu ees selles salajases paigas läbi kogu selle ekstreemse testimise ja katsumuse aja. Jätka Minu palumist, et Ma aitaks Sind, juhiks Sind ning et Mina annaksin Sulle tugevust, et Sa suudaksid minna edasi. Ma olen olnud kogu aeg Sinuga, Mu kullakallis armas laps. Ma pole kordagi lahkunud Sinu kõrvalt ja Ma ei tee seda mitte kunagi! Ma tõesti Olen Sinu Sõber, kes on Sulle lähemal kui ükski teine sõber.“ (Õp. 18: 24)

„Need, kes loodavad Minu peale, ei pea pettuma. Tõuse ja tõsta oma pea püsti, sest Sinu pääste on lähedal. (Luuka 21: 24) Õige pea näed Sa igal rindel võitu. Kas Ma pole mitte Jumal, kes lõhestas Punase mere, Ainus Jumal, kes tegi tee keset kõrbe? Ma suudan ja Ma loon Sinu jaoks teeraja sinna, kus tundub, et seda pole. Mina, Sinu Jumal, olen Sinuga. Sa ei ole üksi.“

 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 13.08.2016

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar