kolmapäev, 3. august 2016

BRIAN SIMMONS „ÄRA MITTE KUNAGI LASE ÄREVUST OMA SÜDAMESSE“


 
Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Täida täna oma suu kiitusega. Sel ajal, kui Sa kiidad Mind sügavalt oma südamest, mähin Mina  Oma Ligioluga Sind ja Ma olen nagu võimas kaitsekilp Sinu ümber.“

„Mina ei jaga Sind mitte kellegiga. Hirm ei suuda Sind võita, sest Mina olen juba võitnud. Ma ei jaga Sind muretsemisega, sest Mina olen Armukade Armastaja ning Mina ei salli rivaale. Las usk tõuseb Sinu ülevoolavast südamest.“

„Saa täis Minu armu, mis naerab Sinu raskuste üle ning ignoreerib Sinu nõrkusi. Tule ja saa täidetud Armu igavesest allikast. Ma olen Sind õnnistanud Oma täiusega ning Mina paljundan Sinu rõõmu. Olgu kiitus otse keset Sinu nõrkusi ning vaata siis, kuidas Minu tugevus tõuseb Sinu seest.“

„Minu Auhiilguse pilve varjus Sa hakkad nägema, kuidas Mina sätin Sinu samme ning kuidas Mina olen läinud juba Sinu ees, et muuta Su teekond turvaliseks. Tule Minu kuniglikkuse juurde, et saada ehitud ja mähitud kuningliku rüüga.“

„Liigu edasi kiituse tantsusammudega ning Mina vabastan võidu hääled, et pillutada Sinu vaenlasi. Sa võid alati arvestada sellega, et Mina hoolitsen Sinu eest. Sa võid alati usaldada Minu Armastust Sinu vastu. Sa võid alati toetuda Ainsale Ustavale, kes järjepidevalt on Sinu ümber. Kas Ma mitte ei vaigistanud lõvide möirgamist Taanieli heaks? Kas Ma mitte ei ajanud luhta pimeduse skeemi Esteri heaks? Kas Ma mitte ei läbistanud pimedust Valguse sünniga, kui Minu Auhiilguse Elav Väljendus sündis siia ilma?“

„Ja kas Ma mitte ei tee neid samu asju ka Sinu heaks, Mu lemmik? Sa ei pettu eales, kui Sa klammerdud Minu külge. Mitte miski ei saa võtta üle Minu ühenduse paika Sinuga. Minu kätest lähtuv tervenemine hingab just praegu Sinu üle. Nii, nagu Ma puudutasin pimedaid ja nad nägid taas, nii puudutan Ma ka Sind Oma Armastusega ning Sa tervened. Imed ei ole mõeldud väheste jaoks, vaid väga paljude jaoks. Tule ja leia Mind paigas, kus mitte keegi ei saa vahele segada ega vahele sekkuda.“

„Kiida Mind seni, kuni rõõm hakkab üle voolama ning elu mured sulavad ära. Ma kutsun Sind Mind otsima. Tule ja otsi Minu palet ning Sa leiad Minus kõik selle, mida Sa vajad. Sest Minus peitub igavene rõõmsameelsus!“

Filiplastele 4: 4-7 The Passion Traslation

„Igal oma eluperioodil ole rõõmus rõõmsameelse pühitsemise/pidutsemisega. Las rõõm voolab üle, sest Sa oled ühendatud Võituga! Las igas suhtes olla nähtab Sinu heatahtlikkus, sest meie Isand on alati lähedal. Ära lase end väntsutada erinevates suundades ning ära muretse mitte millegi pärast. Igal päeval saa palve kaudu küllastatud/täidetud, esitades oma usku täis taotlusi /nõudeid/palveid Jumala ees, olles ülevoolav tänulikkuses. Räägi Temale igast oma elu detailist ning siis annab Jumala imeline rahu, mis ületab igasuguse inimliku arusaamise, Sulle  teada vastustest läbi Jeesuse Kristuse.“
 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 03.08.2016
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar