reede, 12. august 2016

BRIAN SIMMONS „ELA SUUREMEELSELT HELDEKÄELIST ELU“


 Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Ma armastan anda Oma lastele häid kingitusi ja ande, kingitusi, mis on pakitud armastusse ning antud välja armus. Minu süda on täis igatsusi ja unistusi sellest, et näha Oma poegi ja tütreid kõrgustesse tõusmas ning et nad oleksid parimad kõiges. Minu Vaim on antud vabalt kõigile, kes hüüavad Minu nime. Minu kingitused on alati antud täiesti vabalt, ilma ühegi tingimuse või nõudeta selle küljes. Nii et Ma kutsun Sind, Mu armas laps, elama suuremeelselt heldekäelist elu, mida kogu maailm näeks.“

„Anna igaühele, kes Sinult küsib. Anna igaühele, keda Sa kohtad. Anna oma palveid, oma aega, oma armastust ja oma raha nendele, kes seda vajavad. Ära hoia tagasi mitte midagi. Hoia kinni Minu armust, sest Mina täidan kõik Sinu vajadused läbi Oma Poja. Mitte keegi ei suuda Mind tühjaks anda. Anna samal moel, nagu Sinu Taevane Isa annab Sulle. Ole Oma Isa tõeline laps ning peegelda ümbritsevale Minu suuremeelset südant, sest Mina olen see, kes täidab Sind lõputul määral Oma Auhiilgusega. Minu lapsed on need, kes säravad valgusest keset pimedat maailma.“

„Kas Ma pole mitte andnud Sulle kõike, Mu laps, mida Sa vajad? Kas Ma pole mitte Sind varustanud enam, kui on Sinu vajadused? Kas Ma pole mitte täitnud Sinu sügavaid südame igatsusi? Ma olen lubanud ju Sulle, et Ma hoolitsen Sinu eest ja toon Sind Oma igavese Auhilguse sisse. Isegi kui Sa astud läbi surma igavese elu reaalsusesse, siis Minu andmine jätkub. Mu laps, Mina ei lõpeta eales andmist, sest Mina olen Heldekäeline Jumal, kes armastab ülevoolavalt, priiskavalt ja pillavalt Oma lapsi üle valada heade kingitustega.“

„Ela suuremeelselt heldekäelist elu, Minu armule alistunud südame elu. Lase Minul tugevaks teha Sinu usku ning luba Minul näidata Oma Ustavust. Küsi Minult ja Ma annan Sulle isegi rahvaid Sinu pärandiks. Palveta Minu poole ning Mina annan Sulle suuremeelse heldekäelise südame, sest Mina olen Sinu Isa, Lõputu Varustuse Jumal.“

Luuka 6: 38 The Passion Translation

Anna suuremeelselt heldekäeliselt ning Sulle antakse tagasi suuremeelselt heldekäeliselt, nii et on vaja asju kokku pigistada/raputada, et ruumi juurde teha. Külluslikult rohkeid kingitusi valatakse Sinu üle sellisel ülevoolaval mõõdul, et see kõik tulvab üle ääre! Sinu suuremeelne heldekäeline mõõdupuu saab olema Sinu vastuvõtmise/tagasivoolu mõõdupuu.
´Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 12.08.2016

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar