laupäev, 13. august 2016

BRIAN SIMMONS „JUMAL ON SINU ÄÄRMISELT VÕIMAS TASU!“


 
Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Need ei ole võimsad ja kuulsad, kellele Mina annan tasu, vaid need on ustavad. Maailm tunnustab neid, kes käivad tänapäeva trendidega kaasas, aga Mina tunnustan neid, kes võtavad kinni Minu käest ning käivad koos Minuga, ümbritsetuna pühadusest. Vaiksed järgijad, kes peavad kalliks Minu Sõna ja järgivad Minu teid- nemad näevad ka Minu soosingu kätt. Mõned järgivad Mind kohustusest, teised järgivad Mind uudishimust, aga Sina, Mu väljavalitu, järgid Mind rõõmsal meelel. Haara kinni Minu käest ja ole ustav kõigis asjades, sest Mina olen Sinu suur tasu.“

„Eedeni aia naudingud on leitavad Sinu seest. Kui Sa oled valinud käia kitsast teerada, siis Mina panen Sind värisema Oma ligiolus. Lai tee kannab endaga kaasas maailma naeru, aga igaveste naudingute teerada juhib Sind otse Minu südamesse. Rõõm, mis Mina Sulle annan, hakkab üle voolama, sest see lähtub Minu südamest. Ma olen märganud Sinu ustavust Minu suhtes. Kui teised tegid kõik selleks, et Sind eemale tõmmata, siis Sina ikkagi otsisid Mind kui oma kõige suuremat autasu. Ma laulan suurest rõõmust, kui Ma mõtlen kõigele sellele, mis Sa oled alistanud Minule. Maailma rikkused muutuvad nipsasjakesteks Minu Auhiilgusega võrreldes. Inimeste tujukad aplausid ei suuda Sind enam eemale tõmmata Minu südamest. Ole ustav, Mu pisike, ning Mina olen alati Sinu äärmiselt võimas autasu.“

„Kas Ma pole mitte öelnud, et Mina olen nende Autasustaja, kes ustavalt otsivad Mind? Maailmal pole anda tõelist autasu, sest kõik sealt tulev on viljatu ja hääbuv. Aga Minu igavene rõõm tõmbab Sind Minu ligi, tervitab Sind ning muudab Su südame tugevaks. Mina olen Sulle lubanud, et mitte keegi ei suuda seda rõõmu Sinult röövida. Hoia sellest rõõmust kinni ning luba täna Minul see rõõm värskendada. Killukesed igavikust tugevdavad Sinu südant Minu suhtes ning mitte selle maailma suhtes. Sinu ustavust tähistatakse läbi kogu igaviku. Ma pole Sind kutsunud kuulsuse jaoks. Ma olen Sind kutsunud ustavuse, tasaduse ning igavese igatsemise juurde Minu järgi. Minust on küllalt Sinu jaoks, Mu laps, sest Mina olen Sinu äärmiselt suur autasu.“

Heebrealastele 11: 6 The Passion Translation

Ning ilma usuta, mis on elav Sinu sees, on võimatu olla Jumalale meelepärane. Sest me tuleme Jumala juurde usus, teades, et Tema on reaalne ning et Tema autasustab nende usku, kes annavad Talle kogu oma kirglikkuse ja tugevuse, et otsida Teda.

 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 13.08.2016

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar