laupäev, 20. august 2016

BRIAN SIMMONS „SA OLED KÜSINUD JUMALALT, MILLAL OOTAMISE AEG LÕPEB.“



Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Minu ajastust ja muutuste perioode katab Minu Tarkus.  Muutused on igal juhul tulemas ja nende saabumine toimub nii kiirelt, et Sa võid hetkega kaotada valvsuse. Palun puhka Minu tarkuses. Kerge on panna mööda Minu ajastusest. Sa tead Minu plaani ainult teatud määral. Sul on vaja õppida seda, et Minu ajastus on erinev. Ma jagan Sinuga Oma plaane, aga nende plaanide esiletulemine on täielikult Minu käes. Puzzle tükid tulevad ükshaaval kokku ning moodustavad imeilusa pildi, aga enne tervikpilti on veel puzzle tükke, mis peavad esile tulema, et täius võiks ilmneda.“

„Mina ei hiline mitte kunagi ja Mina ei kuku läbi Oma tõotuste täitmisel. Miks Sa muutud kannatamatuks, kui Sa tead, et Mina hoian Enda käes kõiki asju, sealhulgas ka ajastust. Minu kell liigub Minu Armastuse rütmis. Nii et ole tundlik Minu ajastuse tarkuse suhtes ning Sa kasvad igavikulises meelsuses. Usk ei kiirusta mitte kunagi ning Sa saad kogeda tohutut rõõmu ja hämmastust, kui Sa näed, mida Mina olen teostamas Sinu elus.“

Heebrealastele 6: 15 The Passion Translation

„Aabraham ootas kannatlikult usus ning ta oli edukas  nähes, kuidas tõotused täitusid.

 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 20.08.2016

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar