esmaspäev, 29. august 2016

BRIAN SIMMONS „SA OLED OTSINUD JUMALAT“


 


Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Sa oled Mind teeninud, otsinud Mind ja armastanud Mind, isegi siis, kui Sulle tundus, et Sa ei näe Mind. Isegi sel hetkel, kui Sind ümbritsev keskkond ei olnud parim, Su armastus ometi õitses ning Sa leidsid Mind, Oma Ustava Jumala. Ma ei väsi eales kuulamast Sinu häält ning vastamast Sinu hüüetele. Minu silmad on kinnitunud Sinule. Jätka Minu otsimist, isegi keset oma raskeid olukordi, isegi siis, kui tundub, et Sind ümbritseb vaid pimedus, sest Mina olen Sinu elu valguseks Sinu sees.“

„Ära unusta seda, et Taaniel teenis Mind sel ajal, kui ta oli orjapõlves Babülonis. Ta jäi Minule ustavaks, isegi siis, kui see läks talle väga palju maksma. Need, kes jälgisid Taanieli elu, nägid seda, et Mina olin saladuste ilmutaja Jumal, kes andis talle tarkust. Tule Minu juurde ning Ma olen Sinu jaoks saladusi ilmutav Jumal. Sa hakkad avastama asju, mida keegi Sinu ümber pole avastanud. Ja paljud hakkavad Sinu kohta ütlema: „Temaga on Jumal.“ Sinust saab Minu tõeline tunnistaja. Paljud leiavad mind seetõttu, et nad näevad, kuidas Mina annan Sulle tugevust ning hoian Sind kõigil Sinu teedel.“

„Ma olen Sind asetanud täiuslikku kohta, et Sa saaksid olla Minu tunnistaja ning peegeldada ümbritsevale Minu Auhiilgust. Ma muudan Sinu elu olukorrad, kui Sa lubad Minul muuta oma südant. Taaniel ei kannatanud oma patu tõttu lõvide augus, vaid seetõttu, et ta oli pühendunud Minule. Mu armsad, need paljud Teie elu olukorrad ja raskused, millega Te olete silmitsi, ei ole Minu käest tulnud karistused. Need on tulnud, sest teil on Minu südame soosing Teie üle. Mina ülendan Sind läbi kogu selle sinu valu, kui Sa otsid mind ja jääd ustavaks Minu plaanidele Sinu elu jaoks.“

„Sa oled Mind armastanud isegi siis, kui Sulle tundus, et Mina olen väga kaugel. Sa otsisid Mind isegi sel ajal, kui Sinu elu ekstreemsed olukorrad tõukasid Sind kahtluste suunas. Ma ei hülga eales neid, kes otsivad Mind. Sa avastad, et Mina olen rohkem kui küllaldane kõiges, mida Sa igatsed. Sinu kindlameelsus Minus on Sinu vabastuse võti- Sul pole võiduks tarvis mitte midagi enamat. Mitte keegi peale Minu ei oska rahuldada Sinu südant. Las Su silmad säravad lootusest ning valgus tuleb esile. Ja Sa mõistad siis, et kogu Sinu elu teekond on väärt kõike seda. Ma ei lükka eales eemale kedagi, kes otsib Mind. Tule täna Mulle lähemale, ning Mina olen Sulle tugevuseks.“

Matteuse 4: 16 The Passion Translation

Teie, kes Te saadate oma päevi mööda mähituna pimedusse,

Võite nüüd öelda: „ me oleme näinud hiilgavalt säravat Valgust.“

Ja need, kes elavad pimeduse varjus surma maal,

Saavad öelda nüüd: „  Koidiku Valgus on tõusnud meie kohal.“

 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 29.08.2016

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar