teisipäev, 16. august 2016

BRIAN SIMMONS „SA VÕIDAD ÄRA KÕIK ASJAD“



Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„ Kuula Minu Sõnu, Mu armas laps, ning Mina valvan ja kaitsen Sind igat liiki kurja eest. Sinu tõeline kutsumine on olla võitja, aga et olla võitja, tähendab see seda, et Sulle esitatakse väljakutseid.  Pimedus on sättinud end konfronteerima kogudust ja Sind  kui Mind usaldavat last. Aga Mina olen Valgus ning Mina lõhestan pimeduse ning toon Oma võidu. Kas Ma pole mitte tõotanud Sind vabastada ning Olla Sind Endasse Mähkinud Kaitsekilp? Fokuseeri oma silmad Minu võidukilbile ja mitte kurjuse pimedusele, mis katab rahvaid.  Ole järjepidevalt täidetud rõõmsameelsusega, kui Sa käid Minu Valguses ning Minust saab vastus maa peal olevale kurjusele.“

„Hoia hästi tugevalt kinni igast tõotusest, mis Mina olen Sulle andnud. Kirjuta Minu sõnad oma südamesse ning täida oma mõistus Minu tarkusega, sest tulevased päevad saavad olema üle kõige selle, mida Sina oskad oodata. Sind ümbrtsevad nii Minu Auhiilgus kui ka raputused. Mida rängemad on olnud Sinu olukordade raputused, seda selgem on tõsiasi, et Ma olen Sulle esitamas kutset osa saada Minu Auhiilgusest. Tormid on tulemas, aga need toovad esile Minu loodud uue inimese, Minu uue veini ning Minu armu uued väljendused Sinu jaoks.“

„Sa võidad ära kõik asjad, sest Mina olen Sinuga. Vii Minu sõnad võidutsevast armust teistele inimestele, sest nende südamed on valmis nüüd kuulma Minu võidulaulu. Pane oma hinge ümber Minu sõjavarustus ning mine välja, et näha, kuidas Sinu vaenlased alistatakse. Kanna oma südame ümber Minu õigsust, Minu vabastavat väge oma mõistuse ümber, olgu Minu head uudised/sõnumid Sinu kingadeks, hoidku Minu Tõde Sind tugevana ning Minu väe mõõk andku Sulle uut elujõudu igal Sinu sammul. Jää ustavaks Minule ja seisa kindlana, kui Sa kuuled nendest, kes kukuvad. Sinust saab Minu võidutsev tunnistaja paljude heaks, nii et võta Minu sõnad üles kui lahingurelvad. Sa ei anna alla pimedusele ega muretsemisele, mis tahab üle võtta Minu pühasid, vaid Sa suudad sellest kõigest üle olla, sest Mina olen Tugevuse Jumal ning Ülivõimsa Väe Allikas. Ole tugev, Minu võidukas laps, ning Sa näed minu imepäraste imede päevi ja ajastut.

Efestlastele 6: 10-11 The Passion Translation

„Ja lõpetuseks, mu kallid, olge üleloomulikult läbi immutatud tugevusest oma eluühenduse kaudu Isanda Jeesusega. Seiske võidukalt Tema plahvatusliku väe jõus, mis voolab Teie sees ja Teie läbi. Palge selga kogu sõjavarustus, mida kannab ka Jumal, kui Ta läheb lahingusse, et Te võiksite olla kaitstud, kui Te võitlete süüdistaja kurjade strateegiate vastu.

 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 16.08.2016

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar