pühapäev, 21. august 2016

BRIAN SIMMONS „SINU JUMALIK SAATUS“


 


Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Ma olen Sind kutsunud, et Sa oleksid Minu oma ja käiksid koos Minuga. Ma olen Sind Enda jaoks välja valinud juba siis, kui Sa olid emaüsas ning Mina tõin Sind Enda juurde. Minu käsi on olnud Sinu üle sündimisest saadik, Mu kallis väljavalitu. Ma olen Sinu sisse pannud Oma kutsumise- selle tasase hääle- mis pidevalt kutsub Sind tulema lähemale Minule. Kui Su süda vastab Minu häälele, siis sa leiad oma tõelise olemuse, oma jumaliku saatuse. Ära mitte kunagi tagane sellest kutsumisest, Mu kallis laps. Kui teised taganevad, siis Sina ei tee seda mitte.“

„Täna on see päev, kus Sul on vaja joosta koos Minuga. Ma olen Sind tõmmanud Enda kõrvale ning Ma olen Su südant vallutanud üha uuesti ja uuesti. Meie pühast intiimsuse paigast on saanud Sinu peidupaik. Aga täna Ma kutsun Sind Endaga jooksma. Päevad muutuvad pimedamaks nende jaoks, kes tõeliselt ei tunne Mind. Sa hakkad puudutama väga paljude inimeste elusid ning väga palju muutusi tuleb esile Minu Poja Valguse tõttu, mida Sa kannad enda sees. Nii et jookse. Jookse koos Minuga sinna, kuhu Mina Sind juhin- isegi nendesse kõige kõrgematesse paikadesse, kus Sa pole varem olnud. Jookse, ole valmis olema Minu hääl igal hetkel rahvaste jaoks ning ole Minu Valgus maailma tarvis.“

„Sa oled Minult küsinud: „Millal ma leian oma saatuse ja oma elu tõelise eesmärgi?“. Praegu on käes see aeg, et kõike seda leida, ütlen Sulle  Mina, Sinu Jumal ja Taevane Isa.  Sa jooksed koos Minuga. Nii, nagu Minu kutsumine viis Aabrahami läbi Minu tahte saladuslikust teekonnast, saad Sinagi imestuma, kuidas Mina toon esile Sinu prohvetliku saatuse Sinu elus, milleks Ma olen Sind kutsunud. See, mida Sa täna näed, saab muutuma. Sa oled Mulle öelnud: „Ma lähen ja olen see, kelleks Sina oled mind kutsunud.“ Praegusel ajaperioodil on käes aeg, mil Sinu saatus ja kutsumine saavad väga selgeks ning Sinu elu eesmärgilt saab võetud kate. Ära karda seda, mis on tulemas, sest see, mis Sulle juhtuma hakkab, on see, et Mina kasvan Sinu elus, Mu kallis laps.“

Ülemlaul 6: 12 The Passion Translation

Ja äkitselt minu igatsused viisid mind teise paika,

Minu jumalik igatsus tõi mind Mu Armsa Printsi kõrvale,

Istuma koos Temaga kuninglikule kaarikule.

Ja meid tõsteti koos ülesse!

 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 21.08.2016

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar