esmaspäev, 22. august 2016

BRIAN SIMMONS "USALDA JUMALAT"



Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Sa pole võõras Minu südame jaoks. Ma kannan Sind Oma südames, nagu ema kannab last oma üsas. Mina olen see Ainus, kes toidab Sinu hinge ning annab Sulle elu ning puhub eluhingust Sinu ihusse. Kui Ma vaatan Sinu peale, siis Ma näen Oma südamerõõmu ja last, keda Ma väärtustan nii väga. Augud Minu kätes räägivad siiani Armastuse kannatustest, ning Sina olid täielikult väärt seda hinda, mis Ma maksin Oma verega. Sa võid puhata Minus. Sa võid täielikult usaldada Mind.“

„Paljudel kordadel oled Sa rabelenud, kuigi tegelikult võiksid Sa puhata ja hingata Minu armastuses. Ma valmistan Sind ette Oma Auhiilguse tarvis. Mina treenin Sind suurte ja võimsate asjade tarvis. Need võitlused ei murra Sind, vaid need toovad Sind Minule lähemale. Ära vaata nende tegudele, kes on Sulle lähedal, vaid vaata sellele, kuidas Minu süda liigub, kuidas Minu Kallis Püha Vaim õhutab Sind tulema Minule lähemale. Inimesed võivad Sind alt vedada ning mingitel aegadel teha ka Sulle väga haiget. Aga Mina ei unusta Sind iial, palun usalda Mind.“

„Ma ujutan Sind üle Valguse ja Auhiilgusega. Minu armu suudlus vaigistab Sinu valu. Sõnad, mis inimesed on Sulle rääkinud, ununevad, ning Mina toon Sinu sees esile tõelise harmoonia. Kõik see, mis on juhtunud, muudab Sind veel enam kõige selle armastajaks, mis on õige ja tõeline. See kõik pole juhtunud selleks, et Sa eemalduksid Minust, vaid et Su süda saaks tõmmatud lähemale sellele Armastuse Tulele, mis põleb Sinu sees.“

„Kui Sa vaigistad oma hinge Minu ees, siis tulen Mina Sulle lähemale. Ma ootan, kuni ärevus taandub ning ilmutan siis Ennast Sulle. Ma sosistan Sulle kõrva: „Usalda Mind!“

Laul 131 The Passion Translation

Isand, mu süda on alandlik Sinu ees.

Ma ei pea ennast teistest paremaks.

Ma olen rahul ning ma ei aja taga asju, mis on üle mu pea-

Nagu näiteks Sinu ülikeerukad saladused ja imeteod-

Asju, mida ma pole veel valmis mõistma.

Sinu Ligiolus muutun ma alandlikuks ja vaikseks,

Nagu rahu leidnud laps, kes puhkab oma ema süles.

Mina olen Sinu puhkav laps, ning minu hing on rahuldatud Sinus.

Oo, Jumala rahvas, kätte on jõudnud Teie aeg vaikselt usaldada,

Oodates Isandat nüüd ja igavesti.

 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 22.08.2016

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar