reede, 12. august 2016

Chuck Pierce „Tule Kõrgemale Ning Vaatle, Kuidas Mina Keeran Lukust Lahti Sinu Juurdepääsu Tee!“


Jumal on ütlemas:

„Minul on Sinu jaoks valmis pandud ootamatud autoriteedi ja mõjuvõimu uksed, mis avavad Sulle juurdepääsu teed. Sinu ees on olnud uksed, mis on olnud lukus, ketis ning isegi roostes. Mina tõstan Sind kõrgemale ning ootamatu autoriteedi kaudu avan Sulle uue tee, mida käia. Asjad, mida Sa vajad oma taastusprotsessis, saavad nüüd lahti lukustatud. Järgmine samm, mis Sa võtad, toob Sulle lepituse asjades, milles Sa oled minevikus mööda pannud. Aeg saab kiirelt lunastatud ning Sa näed väga selgelt teerada, mis viib Sind minevikust välja otse Sinu tulevikku. Mina joondan Sind ning Sinu järgmine samm loob Sinu hinges tõelise rahu ja hingamise. Mina olen võimeline seda tegema hetkega!“

„Täpselt samal moel, nagu Egiptuse valitsejad kavatsesid uputada Minu heebrea lapsi, nii uputan mina Egiptlased, aga palju suuremal mõõdul. Nii, nagu vaenlane kavatses Sind uputada Sinu eelneva ajaperioodi jooksul ning varastada Sinult Sinu tulevikku, nii olen Mina valmis mõõtma sama mõõduga ja veel üle selle, et maksta kätte Sinu vaenlastele. Ma tõstan Sind üles ning Sa tõused kotka tiibadel ning Sa näed siis Mind kihutamas Sinu vaenlaste peale, kes Sind ümbritsevad. Mina olen väga otsustav Oma rahva suhtes, et eemaldada igasugused piirangud, et nad saaksid kätte vajalikud ilmutused, et olla tulevikus väga võidukad.“

„Sul on aeg hakata ümber riietuma. Sul on aeg vahetada mantlit/rüüd. Pese oma riided eelneva perioodi ülekohtust ning eemalda läbikukkumised, mis on Sind igast küljest rünnanud ning Sind väga suurel määral aeglustanud. Pane maha need raskused, mis Mina ütlen Sulle maha panna ning ole valmis lahinguks. Sest Mina riietan Sind triumfi rüüga/mantliga! Nii et tule üles, et Mina saaksin tulla alla. Sa hakkad kuulma Taeva helisid, mis hakkavad liikuma. Taevas on praegu ümber joondumas ja võtmas sisse positsioone Sinu kasuks. Ja kui Mina suudan joondada Taeva Sinu ümber, siis Sina suudad joonduda Taevaga ning tuua Taevas alla maa peale!“

 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 12.08.2016

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar