laupäev, 27. august 2016

Cornelius Quek „ Varustus, Mis on Üle Mõistmise Piiri!“


Oled Sa sellele mõelnud, et Kristlus on ainus usk või religioon maailmas, mis tõotab varustust, mis voolab välja Isa südamest?

Ma olen kasvanud üles budistlikus perekonnas ja minu vanematel oli kombeks võtta mind kaasa templitesse, kui nad ohverdasid lõhnaaineid ja muud, et rahu sobitada jumalatega, lootes, et meie „head teod“ meelitavad jumalaid andma varustust ja kaitset. Inimestel puudus igasugune suhe ning seda „jumalate teenimist“ täitis vaid väga suur hirm. Mitte üks teine religioon peale Kristluse ei saa kiidelda Isa ja poja/tütre suhetest,

Suhe on võtmeks, et mõista ja vastu võtta Taevase Isa varustust. Meie Jumal on Isand, Meister, Vabastaja, ja veel nii palju rohkemat. Aga ma usun, et alates hetkest, mil me hakkame kogema suuremaid ilmutusi Temast kui Isast, hakkame me nägema radikaalset varustust oma eludes, mis on üle igasuguse mõistmise piiri. Ma räägin üleloomulikust- imepärasest, üle mõistuse, täiesti ootamatutest „nagu välk selgest taevast“, Sinu kõige metsikumaid ettekujutusi ületavast- varustusest.

Ma tahan Sinuga jagada mõningaid lugusid, et praegusel ajaperioodil ehitada üles ja julgustada Sinu usku:

"Mina Olen Sinu Allikas"

Aastaid tagasi, kui ma olin kolledzi esmakursuslane, oli mu elus hetk, kus ma vajain 1.50 dollarit, et minna pesumajja. Mul oli sel hetkel vaid 0.75 minu arvel. Ma palusin Taevast Isa, et Ta varustaks mind sellel päeval. Kui Ta suutis Eelijat toita, kasutades selleks kaarnaid, kes tõid prohvetile leiba ja liha nii hommikul kui õhtul, siis Jumal suudab ka korraldada selle, et minul oleks puhtaid riideid selga panna. Sel päeval tuli minu juurde üks kodutu ja ütles: „Mul on Sinu jaoks dollar.“

Ma olin täiesti sõnatu. Ja mõni aeg hiljem ta tuli uuesti minu juurde ja ütles: „Ma tõesti ei tea, miks ma seda teen, aga…“ning ta võttis oma taskust teise dollari ja andis selle mulle.

Ma ütlesin talle: „Sa ei pea seda tegema!“

Kodutu vastas: „ Sa ei saa aru, ma pean küll seda tegema!“

Jumal kõnetas mind sellel öösel väga konkreetselt. Ta ütles: „Mu poeg, Ma olen Väga Hea Jumal ja Mina Olen Sinu Allikas. Kui Mina otsustan Sinu jaoks raha puu otsa riputada ja Sina saad selle sealt alla võtta, siis nii Ma teen. Ära mõtlegi oma silmi panna inimeste või asjade peale, et saada oma varustus.“

Ma mäletan teist korda kolledzi ajal, kui mul oli vaja maksta ette semestri eest 11.000 dollarit Oral Robertsi Ülikoolis. Ma oli ära kulutanud kõik oma säästud ning mul ei olnud seda raha. Kuna ma olin rahvusvaheline tudeng, siis olid seadused, et kui ma ei suuda ära maksta seda summat, siis  pean tagasi minema Singapuri. Mäletan, et palvetasin sellel õhtul: „Isand, Sina oled mind kutsunud siia ülikooli õppima. Ja ma usaldan, et Sina ka varustad!“

Nagu ma olin palvetamise lõpetanud, kogesin ma, et Püha Vaim ütles: „Helista Gregoryle“

Kui ma olen täiesti aus, siis ma mõtlesin endamisi: „Jumal, Sa ei mõelnud Gregoryt. Ta on õpetaja, tal ei ole raha.“

Täna ma hakkan iga kord itsitama selle peale, kui ma meenutan seda lugu, sest iga kord, kui ma olen sattunud „võimatusse“ olukorda, kuulen ma tervet Taevast kajamas ja vastamas: „Ainult oota ja Sa näed, mis juhtub!“

Ma võtsin telefoni ja valisin numbri. Ma alustasin: „Greg, hei, kuule…minuga on praegu selline lugu, et…..“ Ma kirjeldasin talle oma olukorda ja oma vajadust.

Gregory vastas: „OK. Vaatame, mida ma saan teha“

Kui me olime kõne lõpetanud, siis Püha Vaim tõstis Gregory südames üles ühe nime- sõbra, kellega nad olid koos olnud sõjaväes ning kellega ta polnud rääkinud 7.aastat. Ta helistas oma sõbrale ning sõber reageeris koheselt, öeldes: „Las Cornelius saadab mulle emaili ning siis me saame juba jätkata sealt!“

Ma mäletan seda, kuidas ma istusin oma läpaka ees ning püüdsin välja mõelda, kuidas ma seda kirja alustan. Ma mõtlesin endamisi: „Jumal, ma ei tunne seda inimest üldse. Ma pole selle inimesega kordagi elus kohtunud. Kindlasti ei anna ta mulle 11.000 dollarit.“

Aga Püha Vaimu abi ja inspiratsiooniga sain ma selle kirja kirjutatud ja ära saadetud. Juba järgmisel päeval sain ma sellelt inimeselt vastuse: „Cornelius, ma rääkisin oma naisega sellest ning me otsustasime, et me maksame kinni Sinu semestri õppemaksu.“

Täiesti kasutu on öelda, et ma olin täielikus hämmingus ning ma olin täiesti sõnatu. Mõni aeg hiljem ma sain selle inimesega ka telefoni teel rääkida ning siis ma küsisin: „Palun ütle mulle, kuidas Te otsustasite anda täiesti võõrale inimesele 11. 000 dollarit ilma igasuguste tingimusteta?“

Ta vastas: „ Cornelius, täpselt enne Sinu emaili saamist, olime me naisega palvetanud ja küsinud, millisesse teenistusse meil tuleks oma raha külvata, ja kui me kuulsime Sinu kohta, siis me teadsime sisetundega koheselt, et meil tuleb anda raha Sinule.“

Meie Hea Isa ja Tema Radikaalne Varustus

Ma usun, et meil on alati olemas arm Jumalalt, et anda ja arm meie jaoks, et vastu võtta. Jumala majandussüsteem ei toimi nii nagu Wall Street.  Jumal ei kõigu mitte kunagi. Jumal on alati heldekäeline, sest Ta on alati Hea. Ja Tema ei suuda oma laste suhtes olla midagi muud kui ainult Hea. Ma olen niivõrd tänulik Talle selle eest, et Ta on Andja ning Tema Suuremeelsus ei sõltu minu teenetest, minu tegudest või sellest, kui hea olen mina. See kõik sõltub vaid sellest, kui Hea ja Lahke on Meie Isa.

Me peame lõpetama Tema soosingu välja teenimise. Ta on meid õpetanud palvetama: „Meie Isa, kes Sa oled Taevas….anna meile meie igapäevane leib.“ See on otsene kutse suhtlemaks Temaga ning võtmak vastu Tema käest meile kuuluv lepinguline varustus.

Sellel praegusel ajaperioodil ma palvetan ja nõustun Teiega, et Te hakkate kogema radikaalset varustust, mis on üle igasuguse mõistmise piiri. Ainus seletus sellisele varustusele on see, et meie Jumal on väga hea!

Deklareeri koos minuga:

• Isa, Jumal, Sa oled nii Hea. Näita palun mulle Oma Headust ja Auhiilgust!

• Ma olen Sinu poeg/tütar ja Sina oled minu Isa. Palun vabasta mu ellu Oma lepinguline varustus.

• Isa, ma palun Sinult radikaalset varustust, mis on üle igasuguse mõistmise piiri!

• Isa, Sa oled lubanud täita kõik minu vajadused vastavalt Sinu au rikkusele. Jumal, sündigu minu elus vastavalt Sinu lubadusele!

• Isa, ma keeldun tegemast koostööd hirmuga, stressiga ja puudusega. Selle asemel ma otsustan teha koostööd usus Taevaga, et näha, kuidas Sinu tahe teostub minu elus!

 • Isa, minu toiduks on teha Sinu tahet. Anna palun mulle täna värsket leiba toiduks!
• Ma annan Sulle kiituse ja au ning tänan Sind juba ette kõige selle eest, mida Sa hakkad tegema! Aamen.
 
Tõlkinud Jana Naudi 27.08.2016

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar