laupäev, 20. august 2016

Rene Picota „Jumal Avab Sulle Sellel Ajaperioodil Uued Uksed!“


Ma kuulen Jumala Vaimu ütlemas: „Mina teen Kõik Asjad uueks! Kui Sa liigud augustis edasi, siis Mina ilmutan Ennast Sulle kui Looja! Pane ennast valmis, et kogeda Minu majesteetlikkust ja suursugusust!“

„See on ajaperiood, mil lõhutud ja katkised asjad saavad „uuesti loodud“. Mul on Sinu jaoks nii palju uusi algusi varuks. Ma tõesti annan Oma rahvale taaskäivituse. Ma olen kuulnud Sinu hüüdeid. Ma vastan Sulle lõppematu armuga ja tingimusteta Armastusega.“

„Ma avan Sulle Sellel Ajaperioodil Uued Uksed!“

„Ma ühendan Sind lahti ja ühendan Sind kokku jumalikes liitudes. Mina olen Oma Ihu kokku tõmbamas ja ühte liitmas. Minu rahva hulgas peab olema ühtsus, et maailm üldse saaks kogeda Minu headust. Ma olen praegusel ajastul paljastamas neid tegusid, mis toovad lahkmeelt ja killustatust. Ma olen paljastamas neid, kes tegelevad nõiduse ja lahkmeele toomisega.“

„Praegusel ajaperioodil Ma tegelen nende südametega, kes juhivad Minu Ihu. Vali Sina alandlik teerada. Alandlikkus ja tänulikkus sillutavad teed soosingule ja üleloomulikule rohkenemisele ja kasvule! Kui Sa sellel hooajal eelistad teisi üle iseenda, leiad Sa tõelise rahuldatuse kõigis nendes asjades, mis toovad rõõmu ka Minu südamele.“

Kui Sina Lubad Minul Sind Muuta, Siis Mina Muudan Sinu Olukorrad!“

„ Väga paljude jaoks on praegune taaskäivitamine ajajärguks, mis tähistab suhete värskenemist. Praegune ajaperiood on tõesti pulmade, ristimiste, beebide pühendamiste ja üksteise tunnustamise ja tähistamise ajastuks. Depressiooni, segaduse, puuduse ja patuste nõiaringide ajastu on möödas.“

„Ära vaata tagasi. Ära tõsta minevikku taas esile. See kõik on Jeesuse Kristuse Vere all. Nii, nagu Sulle on andestatud, nii andesta ka teistele. Lase lahti kibestumusest ja kahetsustundest. Löö risti oma ego. Lase lahti vihast ja pettumustest. Mina tegutsen nii, et kõik pöördub Sinu kasuks. Mina olen taastamas abielusid ja suhteid. Inimesed on valmis selleks, et paluda Sinult andestust.“

„Sellel Praegusel Ajaperioodil Olen Mina Vabastamas Finantsilist Rahastust ja Varustatust!“

„Ma olen näinud Sinu südant. Ma olen kuulnud Sinu hüüdeid ja karjeid. Mina rahastan seda nägemust!“ ütleb Jumal. „Need testid, millest Mina panin Sind läbi minema, on lõppenud. Sa oled edukalt lõpetanud. Ma olen näinud, et Sa oled ustav.“

„Ole valmis liikuma Minu Auhiilguse uutesse sfääridesse. Iga kord, kui Sa kohtud Minu Auhiilgusega, olen Mina Sind muutmas. Mina muudan Sinu mõtlemist. Mina muudan Sinu vaatenurka ja perspektiivi. Mina olen Su elus suurendamas Oma Vaimu Väge. Mina võian Sind, et Sa hakkaksid tooma teistele läbimurdeid. Praegu olen Ma rohkem kui kunagi varem otsimas neid, kes on valmis kandma oma risti ning järgima Mind hoolimata ükskõik millistest raskustest.“

„Võta vastu Minu Ligiolu prohvetlik voolamine. Saa värskendatud. Võta Minult vastu põnevustunne ja positiivne ootusärevus selle osas, mis on tulemas. Tulevik on täis seiklusi. Oota Minult seda, et Ma teen väga võimsaid asju, sest Mitte Miski Pole Võimatu Nendele, Kes Usuvad!“

 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 20.08.2016

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar