teisipäev, 13. september 2016

BRIAN SIMMONS „ARMUST SAAB SINU LAUL“



Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Sinu läbikukkumised ei saa Sind eemaldada Minu südamest. Sinu nõrkus ainult tõmbab ligi Minu armu. Kui Sa kukud läbi, siis tule Minu juurde, Mu kallis, ning vaata, kuidas Minu õrn naeratus ja kaastunne ujutab Su hinge üle. Usk saab tugevdatud Sinu sees, kui Sa raputad endalt maha süüdistaja hääle ning puhkad Minu armastuses.“

„Keset oma kaotust otsi Minu armu ning võit saab Sinu omaks. Mitte miski ei suuda Sind lahutada Minu armastusest. Nii paljudel kordadel oled Sa ennast ära põlanud, aga Mina pole Sind eales ära põlanud. Usk Minu armastusse hävitab Sinu julgusekaotuse ning võtab vaenlase käest ära igasugused relvad Sinu vastu. Lootus sünnitab esile rõõmu, isegi siis, kui Sa ei näe Minu Auhiilgust. Käes on aeg selleks, et Su huultel kõlaks lõputu rõõmulaul.“

„Kui oled silmitsi kaotusega, laula võidulaulu. Naera vaenlase üle ning Sa saad olla tunnistajaks sellele, kuidas Minu võit murrab läbi, sest Minul on õigete jaoks palju varuks. Mul on palju varuks nende jaoks, kes Mind armastavad. Patul pole siis eales võimu Sinu elu üle.“

„Minu tugevus ujutab üle Sinu kõige nõrgemad puudused ja vead, kuni iga osake Sinust on täidetud Minu armu jõuga. Ära mitte kunagi lase lahti sellest kirglikust igatsusest olla püha Minu silme ees. Mina puhastan Sind läbi elava lootuse ning Sa näed, kuidas täielikud muutused tulevad Minu Auhiilguses esile. Põle pühaduses Minu Ligiolus, kuni usk hakkab välja kiirgama Sinu kõige sisemisest olemusest. Tule Minu Auhiilgusesse, mis muudab Sind täielikult ning oota, et Mina liigun Sinu kasuks. Armust saab Sinu laul ning usk on midagi, mis kuulub Sulle.“

Laul 46: 1-3 The Passion Translation

„Jumal, Sa oled tõeliselt turvaline ja võimas paik, kuhu peituda!

Sa oled tõestanud, et oled kindel abi katsumuste ajal-

Rohkem kui küllaldane ja alati kättesaadav,

Millal iganes ma vajan Sind.

Nii et me ei tunne eales hirmu,

Isegi siis, kui kõik toetuse struktuurid kukuvad kokku.

Me ei karda isegi siis, kui maa väriseb ja kõigub,

Liigutades mägesid kukkuma merre.

Isegi märatsevad tormituuled ja tapvad lained

Ei suuda kustutada meie usku Sinusse.

 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 13.09.2016

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar