pühapäev, 18. september 2016

BRIAN SIMMONS „ELA VAIMUS“



Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Ma kutsun Sind jätma igasuguse maailma arutluskäigu, inimeste arvamused ja traditsioonid. Ma kutsun Sind elama tõeliselt koos Minuga. Sa oled elanud väga kaua oma mõistuse tasemel. Nüüd Ma kutsun Sind elama Vaimus. Minu Püha Vaimu sfäär on avatud Minu armu kaudu, et Sa võiksid Mind tunda oma vaimu kaudu ja mitte oma mõistuse kaudu. Minu Vaim annab Sulle ande, vilja, tarkust ja väge. Ela Minu Vaimus ja Sa leiad oma tõelise saatuse.“

„Sõpruse ja osaduse laud on kaetud. Tule ja söö koos Minuga ning Sul õnnestub leida palju suurem rõõm- Püha Vaimu osaduse rõõm. Minu Vaimus elamise kaudu on võimalik leida kõige suurem rõõm ning kõige parem teerada oma elu jaoks. Toida oma vaimu Minu Eluga ning Sa muutud seestpoolt väljapoole. See uus reaalsus, kuhu Ma Sind kutsun, on Minu Elu reaalsus. Inimeste viisid ja mõtlemisviisid ei suuda Sulle tuua Taevast rõõmu. Kui Sa Minult palud, siis Ma tulen ja toon Sulle sügavama arusaamise Minu teedest. Kui Sa palud, et Ma tooksin Sulle Elu, siis Ma ei too Sulle segadust. Kui Sa palud Minult Elavat Leiba, siis Ma ei anna Sulle midagi muud kui vaid Oma parimat. Sa võid Mind usaldada, nii et palu, ning Sa saad osa Minu Vaimu täiusest. Ela Minu Vaimus ning Sa avastad, kelleks Mina olen Sind tõeliselt loonud.“

Luuka 11: 11-13 The Passion Translation

„Kas Sa tunned mõnda isa, kes annaks oma pojale kandikul mao, kui poeg palus tal tuua kala? Loomulikult mitte! Kas Sa tunned mõnda isa, kes annaks oma tütrele ämbliku, kui tütar palus temalt muna?  Loomulikult mitte! Kui ebatäiuslikud vanemad teavad, kuidas armastavalt hoolt kanda oma laste eest ja anda neile, mida nad vajavad, siis seda enam annab täiuslik Taevane Isa Püha Vaimu täiuse, kui lapsed Temalt seda paluvad.“
 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 18.09.2016

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar