laupäev, 24. september 2016

BRIAN SIMMONS „JUMAL ANNAB SULLE TUGEVUSE, KUI SINA ANNAD TALLE AEGA“



Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Need hetkel, mis Sa veedad Minuga, et kuulata Mind, on hetked, mis on täis igavikku. Minu Ligiolus pole nõrkust, kõhklemist ega kahtlemist. See on paik, kus Ma täidan Sind energiaga. Palju on neid mõjufaktoreid, mis on mõjutanud Sinu elu ja mõttemaailma, aga kui Sa tuled Minu Auhiilgusesse, siis Mina valan Sind üle sellega, mida Sa vajad kõige enam: Minu armastust ja tugevust. Kuna Sa oled nii kergesti häiritav ja segadusse aetav, siis on nii oluline, et Sa tuleksid ustavalt ja järjepidevalt Minu juurde, et veeta aega koos Minuga.“

„See rahu, mis Mina Sulle annan, pole võrreldav selle rahuga, mida tuntakse siin maa peal. See väljub Sinu loomuliku sureliku elu piiridest ning voolab Sinuni üleloomulikkuse jõest, mis lähtub Minu armutroonilt. Jõe sarnane rahu ujutab üle Sinu hinge ning peseb Sinu sisemusest ära kõik lootusetuse ja valu sõnad. Tule Minu rahujõe juurde ning sõida otsekui paadis Minu tõotuste peal. Seal pole võimalik pettuda. Kuula Mind ja rahust saab Sinu padi, millel Sa saad kõigist oma ärevuse mõtetest end välja magada  ja puhata. Minu armastuse väes oled Sa võimeline tegema kõiki asju, sest Minu armastusest saab Sinu tugevus.“

„Inimesed esitavad nõudmisi Sulle seoses Sinu ajaga ja mõtetega, aga Mina ootan Sind ning tõmban Sind Enda ligi, kui Sa eelistad Mind oma sõpradele ja perekonnale. Tule Minu ligi kui Minu kõige kallim ning Mina annan armu Sinu kõige kallimatele siin maa peal, et Sa saaksid näidata neile Minu armastust.“

„Kui Sina annad Mulle aega, siis Mina annan Sulle tugevuse. Kas Sa tunned end täna nõrgana? Siis tule Minu ette ning suple Minu väes. Mitte ükski inimene ei saa anda Sulle jõudu ja tugevust, sest nende võitluse relvad on väetid ja abitud. Usalda Minu tugevust, mitte teiste heakskiitu. Vaata, kuidas Mina töötan Sinu südames, kui Sina „raiskad oma aega“ Minu Ligiolus. Ma valan Sind välja siin maa peal kui Oma Kingituse ja Minu kallihinnalise Aarde, täis Minu Armastust.“

Laul 27: 4, 8 The Passion Translation

Üks asi, mida ma ihaldan Jumalalt,

Üks asi, mida ma otsin üle kõige muu:

Ma tahan omada seda privileegi, et elada koos Temaga igal hetkel Tema kojas,

Et avastada Tema palge armastuse magusust,

Et täituda aukartusega, tundes sügavat rõõmu Tema Auhiilgusest ja Armust.

Ma tahan elada oma elu nii lähedaselt Temaga,

Et Ta tunneb rahuolu igast minu palvest…

Isand, kui Sa ütled mulle: „Otsi Minu palet.“,

Siis minu sisemine olemus vastab:

„Ma otsin Sinu palet kogu oma südamest.“

 


 Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 24.09.2016

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar