pühapäev, 25. september 2016

BRIAN SIMMONS „JUMAL ON SINU TÕELINE SÕBER“



Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Mina olen see Tõeline Sõber, keda Sa oled endale alati igatsenud. Nendel paljudel kordadel, kui Sa oled hüüdnud Minu poole, olen Ma vastanud ning olnud koos Sinuga. Kuigi Sa oled väga õrn, olen Mina teinud Sind tugevaks. Kas Sa mäletad seda, kuidas Mina süütasin Sinu südame põlema ning andsin Sulle armu, et armastada Mind ning otsida Mind kogu oma südamest? Mina olen Sinu Jumal, kes on End mähkinud Kaitsekilbina Sinu ümber, Ma olen Sinu Võimas Kaitsja ning Sinu Tõeline Sõber.“

„Hoia meeles kõiki neid tõotusi, mis Mina olen Sulle rääkinud. Ära lase nendest lahti. Mina olen lubanud anda Sulle elu, tugevust, tervenemist ja väge. Minu sõnad on Sinu relvastus, kui Sul on vaja olla tugev ning kui kahtlused tahavad Sind igast küljest rünnata. Jätka Minu juurde tulemist ning ära unusta saatust, mis Mina olen Sulle tõotanud, sest Sa saad oma päranduse vastu võtta vaid usu kaudu.“

„Sinu vaenlane teab, kuidas Sind haavata. Ta kasutab selleks isegi nende sõnu, keda Sa kõige enam armastad. Ole hästi tundlik Minu häälele, Mu kallis laps, sest Ma olen Sind õpetanud järgima Minu häält ning mitte kellegi teise oma. Tuleta endale meelde kõiki neid lugematuid kordi, kui Mina juhtisin Sind. Alati pea meeles seda, et Mina olen Sinu Tõeline Sõber.“

„Sind ootavad ees suurte avastuste päevad, mil Sa leiad Mind peidetud paikadest ja seda viisidel, mis on eelnevatel ajaperioodidel olnud Sinu jaoks tundmatud. Minu hääl rahustab ja trööstib Sind ning toob Sulle rahu. Tuleta meelde, kuidas Ma valasin Sind üle lohutuse ja trööstiga, kui Su süda oli murtud ja katki ning Sa ei teadnud, mida teha.  Mina olin sellel tunnil seal koos Sinuga, et parandada Sinu katkist hinge ning taastada Sind täielikult Minu jaoks. Mu armas ja kallis, Mind tõmbab ligi Sinu nõrkus, nagu oja voolab kõige madalama paiga suunas keset orgu. Mina täidan Sind rahuga, et Sind kinnitada ja alal hoida ning Minu armastus voolab, et Sind tugevaks teha. Pea seda meeles, mu kallis, Mina olen Sinu Tõeline Sõber!“

Õpetussõnad 18: 24 The Passion Translation

„Mõni sõprus ei kesta kaua,

Aga on olemas üks Armastav Sõber,

kes on ühendatud Sinu südamega

Lähedasemalt kui keegi teine!“

 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 25.09.2016

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar