reede, 23. september 2016

Chuck Pierce „Jumal On Sind Kutsumas Rohkusesse! Lase Temal Aidata Sind Üle Saada Mineviku Kaotusest!“



Ole valmis liikuma edasi oma mineviku traumast ja surma kogemusest (Luuka 24).

Meil on vaja seda näha, kuidas Jumal võttis grupi inimesi ja viis neid edasi eelnevate prohveteeringute hooajast. Need Usklikud kuulsid Ristija Johannese prohveteeringuid möödunud hooajast, aga nad ei näinud prohveteeringud tulega ristimist ning seetõttu nad ka ei otsinud seda.

„Nii on Minu sõnadega, mis lähtuvad Minu suust: need ei tule tagasi viljatuna ja tühjalt!“ (Jesaja 55: 11) Ristija Johannes külvas ning Jumal avas selle õigel ajahetkel ning andis lõikuse. Tema Sõnad ei tule kunagi tühjalt tagasi.

Kui Jeesus suri, siis see ajas neid kõiki segadusse, sest nad polnud võimelised võtma vastu uusi prohveteeringuid. See oli ka osa sellest, mida Jeesus ütles jüngritele seal Emmause teel: „ Kui Te oleksite tõesti tundnud Pühakirja, siis Te poleks praegu sellises olukorras, vaid Te oleksite näinud mööda sellest praegusest traumast ning näinud, mis hakkab juhtuma.“

See on üks põhjusi, miks ma nii väga imetlen oma naist. Kui ta oli veel viljatu, siis Jumal andis talle tõotuse, et tal sünnivad kaksikud. Tal sündisid kaksikud ja siis kui nad surid, siis mu naine ütles: „Ma suudan sellest edasi minna. Ma veel ei tea, kuidas, aga ma suudan sellest üle saada ja edasi minna!“

Ma küsisin oma naiselt: „ Kas see tähendab, et me saame jälle kaksikud?“ Aga naine vastas: „ Ei, meie elus on uus ajaperiood. Ja ma tahan näha sellesse uude eluperioodi, kus need sõnad saavad mulle tõeliselt arusaadavaks ning esile tuleb kõik see, mida Jumal mõtles.“ Seda Emmause teel olevad jüngrid ei suutnud teha. Jumal tahab viia Sind edasi Sinu mineviku traumast ning surma kogemusest ning avada Sinu silmi uue reaalsuse nägemiseks, mida Sa varem ei näinud ega mõistnud, sest Sa olid seal vanas paigas kinni.

Sarnane lugu juhtus ka minu sõbra Marty Cassady-ga 2009.aastal Heebrea kalendri uue aasta alguses meie suvila maal. Jumal puudutas teda „meie telgis“, sest ta oli viisteist aastat olnud ümbritsetud surmast. Jumal võttis Marty ja viis Ta sellest edasi.

Jumal ütleb meile täna: „ Ma suudan Sind viia rohkuse ja rikkuse paika, kohta, mida nimetatakse tõelise elu paigaks, kus Sa näed reaalsust, mida Sa pole mitte kunagi varem näinud. Lase Minul viia Sind edasi Sinu lapse surmast…Lase Minul aidata saada üle suhte purunemisest ning viia Sind edasi….lase Minul aidata Sul üle saada äri kaotusest ning lase Minul viia Sind edasi…Lase Minul viia Sind edasi mineviku kaotusest, mida Sa kogesid. Lase Minu viia Sind uude reaalsusesse!“

 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 23.09.2016

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar