laupäev, 10. september 2016

Cindy Jacobs „Praegu On Tagasikerimise Hooaeg- Jumal Taastab!“



Roomlastele 8 peatükk kokkuvõttes ütleb: „Ela Püha Vaimu väes!“

"Nüüd on see kohtuasi lõpetatud. Ja pole jäänud ühtegi süüdistavat hukkamõistu häält nende vastu, kes on liitunud eluühenduses Jeesuse Kristusega, Võituga. Sest Elu-Andva Vaimu Seadus, mis voolab Jeesuse võidmises, on meid vabastanud patu ja surma seadusest. Sest Jumal saavutas selle, mida seadus ei suutnud saavutada, sest seadus oli limiteeritud ja piiratud inimliku liha nõrkuses."(The Passion Translation)

Ja Jumal ütleb: „Sa tunned end väga inimlikult. Sa tunned, et Sa oled nii piiratud ja Sa oledki täpselt nii palju piiratud, mil määral Sa ennast määratled! Mina ei näe Sind nii, nagu Sina näed ennast. Mina ei vaata Sinule kui nõrgale isikule, kes ei suuda vastu seista elu tormidele!“

Jumal ütleb:„Ma vaatan Sinule hoopis kui Oma armastatud lapsele. Kui Ma vaatan Sinu peale, siis Mu süda hüppab rõõmust! Ma olen rõõmsameelne, sest Sina muudad Mind õnnelikuks. Ma vaatan Sinule ja Ma tunnen rõõmu!“

"Tagasikerimise Hooaeg“

Nii et ära palun kuula neid süüdistavaid hääli- neid, mis ütlevad Sulle, et Sa oled asjad kapitaalselt ära rikkunud või jätnud midagi tegemata, mis Sa tahtsid teha. Sest Jumal ütleb: „Praegu on kätte jõudnud tagasikerimise hooaeg, kus Ma luban Sul minna tagasi kohta, kus Sa tundsid, et Sa hävitasid kapitaalselt oma elu, või Sa jõuad tagasi sellesse ajahetke või perioodi, kus teised inimesed tõid Su ellu hävingut ning Mina Toon Sulle Taastuse. Mina olen võimeline tegema seda väga imepäraselt!“

"Kui Sa usud Minusse, kui Sa usaldad Mind- nagu väikene laps, kui isa ütleb. „Hüppa!“ ning laps hüppab ilma igasuguse hirmuta kõrgest kohast oma isa kätele, sest isa on öelnud: „Ma püüan Su kinni!“ Kas Sa usud, et Mina püüan Su kinni? Kas Sa usud, et hoolimata sellest, millised on Sinu olukorrad, mis iganes on juhtunud Sinuga, et Mina olen endiselt võimeline Sind kinni püüdma, et Ma suudan Sind kaitsta ja hoida Sind turvaliselt? Sest täpselt seda ma teen!“, ütleb Jumal.

Ja Jumal ütleb: „Ja selle tagasikerimise ajastul viin Mina Sind paika, mis ei ole madalamal, kui Sa olid, vaid Sa leiad end väga avarast paigast. Sa leiad end värskendava oja äärest ja rohelise aasa pealt, sest selline on Minu Loomus Isana!“, ütleb Jumal.
 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 10.09.2016
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar