pühapäev, 11. september 2016

Rene Picota „Algatuste Ajaperiood“


 


Joosua 1: 9

„Eks ole Mina Sind käskinud: Ole vahva ja tugev? Ära kohku ja ära karda, sest Jehoova, Su Jumal, on Sinuga kõikjal, kuhu Sa lähed!“

 

Ma kuulen Jumala Vaimu ütlemas: „Käes on algatuste ajaperiood! Käesoleval hooajal Ma tõukan Sind edasi Sinu saatuses. Sa õpid tundma Minu Auhiilguse uusi dimensioone, kust Sa leiad kõik vajaliku selleks, et liikuda uuele tasemele.“

 


„Läbi usu annan Ma Sulle juurdepääsu uutele andidele ja uuele julgusele, mida Sa vajad.“

 

„Mürin Sinu elus on tulnud esile, sest Minu Vaimu mootorid on keeratud suurema võimsuse peale. See on Minu Vaimu tuli, mis paiskab Sind edasi! Sa oled kiirelt liikumas oma tulevikku. Lase lahti nendest inimestest, kes hoiavad Sind tagasi. Nad olid Su elus vaid teatud ajaperioodi ja vaid teatud põhjusel. Õnnista neid ja liigu edasi. See, kuidas Sina kohtled teisi, peegeldab väga selgelt seda, kuidas Sind koheldakse. Lõpeta samadesse paikadesse minek. Ma kutsun Sind liikuma uude.“

 

Jesaja 42: 16

„Ma juhin pimedaid teel, mida nad ei tunne, Ma lasen neid käia tundmatuid radu; Ma muudan pimeduse nende ees valguseks ja konara tasaseks! Need on asjad, mis Ma teen ega jäta tegemata!“

 

„Sinu teenistus saab startima. Jumal hakkab Sind kasutama, et jõuda inimesteni Tema Auhiilguse tarvis. Inimesed hakkavad tervenema ja imed hakkavad juhtuma. Jumal loob Sinu jaoks jumalike suhete võrgustiku. Sinu äri saab algatatud. Ma näen lepinguid, mis sõlmitakse.. Ma näen uusi töötajaid. Ma näen uusi koostöö võimalusi. See raamat, mille kirjutamist Sa ootad, saab nüüd alguse. Jumal eemaldab selle „kirjutamise halvatuse“, mida oled kogenud ning ilmutused hakkavad voolama nagu vabalt ja värskelt vulisev kosk. Jumal näitas mulle kuldset pastakat Sinu käes. Aeg on käes, et kirjutada raamatuid. On aeg kirjutada oma blogisid ja artikleid. On aeg kirjutada sõnumeid oma kallitele.“
 

„Mina, Sinu Jumal, annan Sulle loovaid strateegiaid selleks, et Sa saaksid teha seda, milleks Sa oled kutsutud.“

 

Jumal annab Sulle oma jumalikud joonised, et Sa saaksid teostada Jumala plaane. Taevane Isa ütleb: „Mina viin Sind Oma südame sügavatesse asjadesse!“ Jumala süda saab olema nähtav paljudele läbi Sinu sõnade, läbi Sinu tegude ja läbi Sinu karakteri. Ja see on ka võtmeks sellele, kuidas säilitada oma elus algatusvõime.“

 

Jumal ütleb: „Kui Ma siis ilmutan Sulle Sinu uue ülesande, siis ära hoia ennast tagasi. Pane kogu oma süda sellesse ning usu Minusse ja Minu tõotustesse, sest absoluutselt iga sõna Minu tõotustest teostub!“



Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 11.09.2016

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar