reede, 28. oktoober 2016

BRIAN SIMMONS „ALANDLIKKUS AVAB TEE“



Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Minu inimesed on unikaalsed. Ma olen nad kutsunud välja maailma pimedusest, et nad käiksid Minu elavas valguses. Sinu kutsumine on kõrge kutsumine, Mu kallis laps, sest Sind on usaldatud jumaliku usaldusega. Kõik asjad kuuluvad Sulle siin elus ja igavesti. Õnnistused, mida Sul ei ole võimalik kokku lugeda, on kantud Sinu arvele. Ja alandlikkus avab tee selle kõige avastamise juurde. Sul on võimalik leida üles kõik see, mis Mina olen Sulle andnud.“

„Sa võid olla täis hämmingut. Minu Ligiolu võib Sind nii võimsalt katta. Ole õrna südamega, kui Sa tuled Minu ette. Ma näitan Sulle asju, mida silmad pole näinud ja millest kõrvad pole kuulnud. Minu Kuningriigi ilmutuslikud saladused olen Ma Sinu jaoks valmis pannud. Milline rikkus on Sinu oma! Millist Auhiilgust on Sul võimalik maitsta! Tule Moosese kombel Minu põleva põõsa ligi ning lase Pühaduse leekidel end katta. Alandlikkus avab arusaamise uksed ning toob Sinu mõistuse tarkuse väravate juurde. Tasadus on ülendatud, sest Jumala Tall ostub universumi keskmes ning valitseb leebusega kõike seda, mida Mina olen loonud. Õpi Temalt, ole ühenduses Temaga ning alandlikkus avab Sulle tee.“

„Ma olen sellest rääkinud, et Ma vastandun uhkusele alandlikkusega. Ees on päevad, mil kõik südamest alandlikud saavad ülendatud ning kõik uhked ja ülbed alandatakse. Sinu kutsumiseks pole eales kohut mõista selle üle, mida Mina teen, vaid alandlikult tulla kaasa Minu elu valgusega ning olla üks Minuga. Minu kõrgema astme kohus on sillutatud armastusega. Tule ning veeda aega koos nendega, kes värisevad aukartusest Minu Sõna ees. Ma täidan need, kes on teinud ruumi Minu Auhiilgusele. Lase nendel sõnadel läbistada täna oma süda, sest alandlikkus avab Sulle tee Minu Ligiollu.“

Matteuse 18: 1-4 The Passion Translation

Ja sel ajal tulid jüngrid Jeesuselt küsima: „Keda peetakse kõige suuremaks Taevase Kuningriigi valdustes?“ Jeesus kutsus enda kõrvale ühe pisikese lapse ja ütles neile: „Õppige sellest targalt: kui Te ei muuda oma mõtlemist dramaatilisel viisil ning ei muutu õpetatavaks ning ei õpi Taevase Kuningriigi valdusi tundma väikese lapse kombel, pärani avatud silmadega, siis Te pole eales võimelised sellesse sisenema. See, kes end järjepidevalt alandab ning muutub selle õrna väikese lapse sarnaseks, on suurim Taevase Kuningriigi valdustes.“

 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 28.10.2016

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar