pühapäev, 9. oktoober 2016

BRIAN SIMMONS „JUMAL TEGUTSEB SINU ELUS“



Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Ma eemaldan Sinu elust kõik blokeeringud, mis on takistanud Minu vabalt voolavat Vaimu, et Ta saaks Su elu üle ujutada. Eelolevatel päevadel Sa kõnnid koos Minuga väes, Mu kallis laps. Ma ristin Sind Oma Võimsa Vaimuga sellisel määral, et kõik muutub Sinu sees. Minu võitva elu voolamisel ei ole limiiti. Sa õpid tundma palju suuremat võidmist, mis laseb Sul olla see, kelleks Mina olen Sind määranud olema ja kelleks Mina olen Sind loonud.“

„Kõik see, mis võtab Sinu pilgu ära Minu pealt, saab ära visatud. Kõik need kohad Sinu hinges, kus Sa oled kinni hoidnud andestamatusest, saavad ära puhastatud ja välja juuritud ning asendatud Minu kaastundliku armastusega. Selle maailma köidikud Sinu hinges saavad asendatud Minu armastuse tugeva mõjuvõimuga. Teistele meeldimise soov saab asendatud tulise kirglikkusega teha Minu tahet, hoolimata hinnast, mida tuleb maksta. Ja kiusatus teha midagi omaenese jõust saab asendatud teadlikkusega, et ainult Minu Vaimu läbi saab Su elu olla külluslik ja täielik.“

„Ilma sõnadetagi hakkab Su elu rääkima tõe ja armu sõnumit. Sa hakkad liikuma Minu väe ja võidmise täiesti uuel tasemel. Sa hakkad elama siin maa peal, nagu Sinu Isa on Taevas- pühana, puhtama ning usku täis. Kui Sa hoiad oma südame Minus ning annad kõik oma mõtted Minule ning alistad kõik oma mured Minu käe alla,  siis Sa hakkad tegutsema täiesti uuel Auhiilguse tasemel. Väga paljud hakkavad nägema Minu tegutsemist Sinu elus ning nad tunnevad ära, et Sa oled muutunud Minu Ligiolu kandjaks.“

„Sinu elu hakkab väga eredalt demonstreerima seda, et mitte inimliku väe ega võimu läbi, vaid Minu Vaimu läbi sünnivad asjad. Ma raputan maailma läbi meeste ja naiste põlvkonna, kes on alistunud Minu teedele ning kes on saanud täis Minu Vaimu hingust. Tule Minu ette oma õrna südamega, olles valmis muutuma hetkest, kui Sa heidad pilgu Minu armastusest tulvil silmadesse. Mina saan olema tuntud kui Jumal, kes muudab asju täielikult. Ma saan olema tuntud kui Jumal, keda saab usaldada.“

Koloslastele 1: 10-11 The Passion Translation

„Ja Jumala läbikukkumatu eesmärgi tõttu võidutseb ja valitseb Tema väga detailne plaan läbi iga ajastu, kuni kõikide asjade täitumine jõuab oma kõrghetkeni ajastute lõpul- kui Jumal muudab kõik asjad uueks nii taevas kui maa peal läbi Jeesuse Kristuse. Läbi meie ühenduse Kristusega oleme meie samuti Jumala poolt kuulutatud Tema päranduseks. Enne meie sündimist andis Ta meile saatuse, et me täidame plaani Jumalas, kes alati teostab iga oma eesmärgi ja plaani oma südames.

 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 09.10.2016

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar