neljapäev, 27. oktoober 2016

BRIAN SIMMONS „JUMAL TUNNEB SINU KOORMAID“



Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Tule Minu juurde, Mu kallis laps, ja puhka. Leia rahu nende päeva probleemide ja raskuste keskel. Ma tean, et Sul on palju vastutust ning Ma tean, et need koormad, mida Sa kannad, on rasked. Tule siis Minu ligi ning Ma olen Su peidupaik, varjupaik tormide ajal. Minu süda on Sinu jaoks koht, kuhu joosta varju. Kutsu Mind Oma Karjaseks ning Mina kannan Sind. Nimeta Mind oma sõbraks ning Mina kuulen Sinu südame hüüdeid. Nimeta Mind Oma Lunastajaks ning Mina toon täieliku taastuse Sinu hingele. Imbu läbi tänasel päeval Minu rahust.“

„Kui Sa vaevad ennast paljude asjadega, siis see toob pettumuse ning Su tähelepanu kaldub kõrvale tähtsatelt asjadelt. Aga kui Sa tuled Minu juurde selleks, et alistada oma rahmeldamine Minule, siis Mina viin Sind Oma salajasse paika, kus kõige üle valitseb rahu. Teiste inimeste ootused uputavad Sind nii, et Sa ei kuule enam Minu armu laulu Sinu elu üle. Kuula vaikuses Minu armastuslaulu sõnu ning siis Sa oled võimeline liuglema kõrgemal oma eluteel ettetulnud paljudest pettumustest. Nimeta Mind oma tugevuseks ning siis saab Minu nähtamatu vägi nähtavaks Sinu elus.“

„Ära mitte kunagi lase ennast limiteerida nendel nõrkuse tunnetel. Ma tunnen kõiki neid koormaid, mida Sa kannad ning mineviku läbikukkumisi ning hirmu ebaadekvaatsuse ja sobimatuse ees, millega Sa arvad, on seotud Sinu tulevik. Mina olen Sinuga just praegu, käesoleval hetkel, ja Mina olen Sinu jaoks midagi palju rohkemat, kui lihtsalt kaaslane- Mina olen Armastuse Isand ning Jumal, kes on Rikas Heldusest.“

„Mina tõmbun Sinu nõrkuse poole, Mu kallis, sest Mina tahan pidevalt ja väga kirglikult anda Sulle armu- näidata Sulle, et Minu arm on rohkem kui küllaldane. Tõuse sellest meeleheite ja reetmise paigast ning tule Minu ligi. Nimeta Mind oma koormate kandjaks ning jäta siis oma koormad Minu jalge ette maha. Sa tõused siis tugevusega ning Sind ümbritseb Minu rahu. Mu kallis laps, Minu armu trööst ja julgustus on Sinuga.“

Laul 23 The Passion Translation

Isand on mu Raevukas Kaitsja ja Karjane.

Mul on alati rohkem kui küllalt.

Ta pakub mulle puhkuse paika Oma luksuslikus armastuses.

Tema teerajad viivad mind rahu oaasi,

Vaikse joovastuse oja juurde.

Selles paigas Ta taastab ja äratab üles (taaselustab) mu elu.

Ta avab mu ees teerajad Jumala naudingute juurde,

Ning juhib mind oma õigsuse jalajälgedes,

Et ma saaksin tuua austust ja au Tema nimele.

Isand, kui Sinu teekond peaks mind ka viima läbi

Kõige sügavamast pimedusest,

Siis hirm ei suuda eales võita mind,

Sest Sina oled juba võitnud!

Sa jääd minu lähedale

Ning juhid mind tervel sellel teekonnal.

Sinu autoriteet on minu tugevus ja mu rahu.

Sinu armastuse trööst eemaldab mu hirmu.

Ma pole eales üksi, sest Sina oled ligi.

Sinust on saanud minu oivaline pidusöök,

Isegi siis, kui mu vaenlased julgevad võidelda.

Sa võiad mind oma Püha Vaimu lõhnaainega;

Sa annad mulle kõike, mida juua Sinust

Kuni mu süda voolab üle.

Nii et miks ma peaksin kartma tulevikku?

Kui mind ajab taga vaid

Sinu headus ja lakkamatu armastus.

Ja pärast- kui mu elu on läbi,

Naasen ma Sinu aulisesse ligiollu,

Et olla koos Sinuga igavesti!
 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 27.10.2016


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar