neljapäev, 20. oktoober 2016

BRIAN SIMMONS „JUMAL VALVAB SINU ÜLE KOGU AEG“



Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Isegi, kui üleujutus Sind tabaks, tõstan Mina Sind kõrgemale. Kui ka tulekahjud leegitseksid Sinu ümber, olen Mina Sinu kaitsekilp. Ka siis, kui väga paljud hääled süüdistavad Sind, olen Mina Sinu rahu. Kas Ma pole mitte minevikus päästnud Sind tuhandel korral? Sina näed piiratult, aga Mina näen kõiki neid kordi, kui Ma olen Sind päästnud, katnud, kaitsnud ning turvanud ning aidanud välja Sinu rumalustest. Ma näen ka neid kordi, kui Ma kaitsesin Sind nii, et Sa ise polnud sellest isegi teadlik, et Sa olid suures ohus.“

„Puhka kõigi Oma Isa, Jumala,  tegude keskel. Tunne rõõmu Oma Taevase Isa armastusest. Täna Ma avan Su silmad selleks, et Sa näeksid Minu päästet uuel viisil. Lunastuse päevad on kohal. Minu Lunastav Arm saab Sinu jaoks avalikuks ja nähtavaks. Käes on päevad, mil Ma tõusen üles selleks, et täielikult päästa ja lunastada Sinu elu ning taastada see täielikult Minu jaoks. Alates tänasest on Minu Ligiolu Sinu üle täiesti kirjeldamatutel viisidel. Minu pale juhib Sinu samme ning kaitseb Sind kõige eest, mis tuleb Sinu vastu. Isegi, kui Sind peaks ohustama väga võimas üleujutus, siis Mina tõstan Sind sellest kõrgemale ning Sa näed Minu Auhiilgus, sest lunastuse päevad on alanud.“

„Mina olen Sinu Jumal, kes on tõusnud püsti selleks, et valvata igal ajal Sinu üle. Minu silmad puhkavad Sinu peal, mitte lihtsalt selleks, et Sind jälgida, vaid selleks, et Sind kaitsta ning hoida Sind Minu tähelepaneliku hoolitsuse all. Mina varustan Sind sõnulseletamatu soosinguga nii, et Ma hoian Sinust eemal kiusatused, mis on liiga suured Sinu jaoks- Ma teen seda kõike armastuse pärast Sinu vastu! Kui Ma mõtisklen Sinu üle, siis Mu süda saab koheselt üles õhutatud, et hakata tegutsema Sinu heaks. Sul pole ühtegi põhjust muretsemiseks ega ärevuseks, sest Minu käsi on Sinu üle ning Mina juhin Sind Oma Palge Valgusega. Ma palun Sinult, et Sa usaldaksid mind palju sügavama kindlameelsusega, mis vaatab üle hetke olukorrast ning mis kestab terve eluaja. Usalda Mind ning Sa ei pettu.“

Laul 46: 8-11 The Passion Translation

„Pange tähele kõik!

Tulge ja vaadake kõiki hingetuks võtvaid Meie Jumala imesid.

Sest Tema toob esile nii laastamise kui ärkamise.

Ning Tema on Ainus, kes lõpetab konfliktid

Üle kogu maa,

Lõhkudes ja põletades ära kõik sõjarelvad.

Alista Talle oma ärevustunne!

Ole vaikselt ning lõpeta oma rabelemine ning

Sa näed, et Mina Olen Sinu Jumal.

Mina olen Jumal üle kõigi rahvaste,

Ning Mind tõstetakse kõrgeks üle kogu maa.

Siin seisab Meie Jumal!

Meie Komandör!

Võimsad Isanda Inglite Armeed Sinu kõrval!

Jaakobi Jumal võitleb meie eest!

 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 20.10.2016

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar