kolmapäev, 19. oktoober 2016

BRIAN SIMMONS „ÕPI JUMALA KÄEST“



„Kui Sa kuuled Minu häält, siis õpi tundma Minu teid. Võta sisse oma koht Minu kõrval. Mu kallis laps, astu otse Minu südame keskele, sest Sa oled asetatud istuma otse Minu kõrvale Minu Auhiilguse sfääri keskele. Sa oled ümbritsetud Minu inglite, Minu väe sõnumitoojate, poolt. Atmosfäär, mis ümbritseb meid, põhjustab selle, et esile tuleb laul sõnadega „püha, püha, püha.“ Kallis laps, võta oma koht sisse ja ela lähtuvalt sellest, ela Minus. Hakka ennast nägema nii, nagu Mina näen Sind. Näe ennast Minu särava sõbrana, kellegina, kelle Mina olen valinud. Räägi imetluse sõnu, kui Sa võtad sisse oma koha Minu kõrval. Räägi oma elu üle sõnu, mis kinnitavad seda positsiooni, mis Sul on Minus.“

„Ma andsin oma sulasele Joosuale iga paiga, kuhu astus tema jalg. Ning Ma annan Sinule iga taevaliku tõe kohaselt, mida Sina usaldad ning milles Sa puhkad usus. Joosua jaoks oli see paik jõest kuni suure mereni, aga Sinule annan ma elujõe ning toon Sind oma klaasmere juurde. Minu vana aja sulased said kätte maised õnnistused, aga Sinule Ma annan Taevase Isana iga taevase õnnistuse. Kas Ma pole mitte Sinu Valguse Isa? Ja Ma olen teinud Sinust valguse maailma jaoks. Valgus ja Tõde tõmbavad Sind ligi.“

„Taevane sfäär on Sinu oma, Mu kullakallis, Ma olen Sind juba asetanud salajasele Taeva trepile ning Ma kutsun Sind Oma tuvikeseks. Sa pole Minu jaoks puurilind, vaid Mu südame tuvike. Lenda Minu ligi ning ela Minu ligi. Taeva Kuningriik on Minu kingitus Sulle: Too oma süda Minu Kuningriigi keskele, kuni Sa oled täielikult muudetud seespideselt väljapoole. Maapealsed kuningriigid kahanevad ja kukuvad kokku, aga Minu Kuningriik kasvab ning viib Sind aust ausse!“

„Sa oled istuma asetatud koos Minuga ning see tähendab, et kõik toimub hingamises. Usust saab elu voolamine, kui Sa näed ennast Minu kõrval. Imed pole mitte midagi rohkemat, kui Minu Kuningriigi esile tungimine läbi katte ning maises sfääris ilmnemine. Ja usk on Taevane valuuta, mis toob imed esile. Võta sisse oma usu ja hingamise seisukoht, sest Minu võimsa väe ilmnemise päevad on kohe käes. Tule ja õpi Minu käest ning Mina õpetan Sulle Oma teid ning paljastan ja ilmutan Sulle Oma südant.  Istu Armu allika juures ning ela Minus, sest Mina olen Sinu Jumal, Sinu Taevane Isa.“

Efestlastele 1: 3-6 The Passion Translation

„Iga vaimne õnnistus Taevasest sfäärist on juba ülevoolavalt meile antud kui armastuse kingitus meie Taevase Isa poolt, Meie Isanda Jeesuse  Isa poolt-  seda kõike põhjusel, et Ta näeb meid Kristusesse mähituna. Seetõttu me ka anname Talle au ja austust kogu oma südamest!“

Ning Tema valis ka meid olema Tema omad, ühendades meid Endaga, kavatsedes seda juba enne universumi aluste rajamist! Tema võimsa armastuse tõttu, on Ta meid määranud olema üks Kristusega juba algusest peale, et me oleksime Tema silmis pühad, täiesti süütud.“

„sest see on olnud alati Tema täiuslik plaan, et meid lapsendada kui oma meelepäraseid lapsi, läbi meie ühenduse Jeesusega, Võituga (Kristusega), et Tema tohutult suur arm, mis on tulvanud meie elu üle, austaks Tema armu- sest sama armastus, mis Tal on Oma Armsa Poja suhtes, on Tal ka meie vastu. Ning see lahtirulluv plaan toob Temale suurt rõõmu ja rahuldust!“

 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 19.10.2016

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar