pühapäev, 23. oktoober 2016

BRIAN SIMMONS „ POLE KEDAGI, KES SUUDAKS SIND HÄIRIDA“



Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Minu Sõna on täis tõotusi Sinu jaoks. Iga tõotus, mis Mina Sulle annan, on kindel nagu järgmise päeva päikesetõus. Ma olen asetanud kõik asjad oma kohtadele nii, et Sina võiksid olla edukas Minu teedel. Iga sõna, mis Mina Sulle räägin, on seitsmekordselt puhastatud ning on täielikult usaldusväärne ja kindel. Puhka Minu tõotustes ning kõik õnnestub. Mis suudaks Sind võita? Kas muretsemine teeb Sulle meelehärmi? Mina nimetan Sinu elu vabaks murest ja ärevusest. Ela elu, mis on muretsemisest vaba. Sul pole tarvis muretseda mitte millegi pärast- mitte ühe asja pärast.“

„Sinu suhe Minuga tähendab seda, et Mina kannan igat Sinu koormat, et Sina võiksid Minu rahu nimetada enda omaks. Taevas pole muretsemist. Taevase Isa Ülikülluslik Armastus varustab, hoolitseb kõige eest ning armastab kirglikult. Mina olen Rahuvürst. Kõik, kes elavad Minus, elavad armastuse ja armu paradiisis. Ja Minu Armastus kannab Sind läbi nendest ajutistest raskustest. Puhka Minus Minu rahu haljal aasal ning joo Minu vaiksest värskenduse ojast. Muretsemine jäägu kaugele Sinust- ükski asi ei häiri Sind siis, kui Sa tõeliselt hingad Minus.“

„Ära mitte kunagi ütle, et Sinu loomusele on omane muretsemine, sest mina olen andnud Sulle elu, mis peaks olema murevaba. Kas muretsemine on toonud Sulle mõne õnnistuse? Mina hoolitsen Sinu homse eest samal moel, nagu Ma hoolitsen ka Sinu tänase eest. Ela vabalt, kõrgemal selle maailma muredest. Mitte üks asi ei suuda läbistada Minu kaitsekilbina Sinu ümber mähitud Minu Ligiolu. Mina liigun koos Sinuga. Kõnni rahuteel ning koge suurt rõõmu, kui Sa lähed vastu oma tulevikule, sest Rahuvürst kõnnib koos Sinuga.“

Roomlastele 5: 1-5 The Passion Translation

„Meie usk Jeesusesse kandis meie ellu üle Jumala õigsuse ning nüüd Ta nimetab meid veatuteks oma silmis. See tähendab, et me saame nüüd nautida tõelist ja kestvat Jumala rahu, kõike seda selle tõttu, mida meie Isand Jeesuse Kristus, Võitu, on teinud meie heaks. Meie usk garanteerib selle, et meil on juurdepääs suurepärasele heldusele ja lahkusele, mis meile on antud täiuslikus suhtes Jumalaga. Milline imeline rõõm õitseb meie sees, kui me tähistame seda lootust kogeda Jumala Auhiilgust oma eludes!!“

„Aga see pole veel kõik! Isegi raskuste ajal on meil see rõõmsameelne kindlustunne, teades, et meie surveajad arendavad meis kannatlikku vastupidavust. Ning kannatlik vastupidavus puhastab meie karakterit/iseloomu, ning tõestatud/läbikatsutud karakter juhib meid tagasi lootuse juurde. Ning see lootus pole pettumust valmistav fantaasia, sest nüüd me saame kogeda Jumala lõppematut armastust, mis tulvab meie südametesse läbi Püha Vaimu, kes elab meie sees!“
 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 23.10.2016
 
 
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar