teisipäev, 29. november 2016

BRIAN SIMMONS „ARMU SÕNA“


 


Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Sa ei leia iial Minu armastuse lõppu. See ulatub kaugemale horisondist, kaugemale kui kogu igavik, kõrgemale kõigist taevastest ja sügavamale kõigist ookeani sügavustest. Miks Sa piirad Minu armu? Ma olen Sind nii paljudel kordadel toonud Oma Armu allika juurde, et pesta Sinu hinge, Sinu südametunnistust, Sinu südant. Ma olen Sind taastanud, sest Ma armastan Sind. Sul pole eales võimalik leida Minu armu lõppu.“

„Mina Olen Kogu Helduse Jumal ja Mina kinnitan Oma rahvast Oma armastusega. Sinu ümber on pidevalt asju, isegi tänasel päeval, mis saaks Sinu tähelepanu kõrvale juhtida ning muuta Sind väga kibedaks, aga Mina ütlen Sulle: „Tule uuesti Minu armu allika juurde ja leia värskendus!“ Kui Sa leiaksid ka kõige kaunima mäeaheliku kogu oma ilus, siis see poleks ikkagi nii kõrge ja nii ilus, nagu on Minu arm. Minu arm on järjekindel, kõikumatu ning see annab alati Minu rahvale tröösti.“

„Sa kutsun Mind Isaks! Ja Ma olengi Sinu jaoks Isa! Ma olen Sinu jaoks olemas ka siis, kui teised kukuvad läbi, kui taevas on hall ja täis masenduse pilvi. Aga mitte keegi pole veel suutnud ära kurnata Minu armu. Uuesti ja uuesti Ma taastan Sind ning andestan Sulle. Nii kaugel, kui on päikesetõus päikeseloojangust, nii kaugele eemaldan Mina Sinu elust Sinu patud. Ma annan Sulle armu ajastute ajastu lõpuni. Sa ei leia iial Minu armastuse lõppu. Anna välja vabalt seda, mida Sina oled vabalt saanud.“

„Paljud räägivad Sulle sellest, et kogu maa on täis tohutut pimedust ja pattu, aga Mina ütlen Sulle, nagu Ma ilmutasin seda Jesajale: „Kogu maa on täis Minu Auhiilgust.“ Kui Sa näed Mind kõrgele tõstetuna, siis Sa ei lange masendusse, kui pimedus saab paljastatud. Patt ei suuda Sind võita, sest Mina olen juba võitnud. Lunastaja on tulnud taastama kõiki asju. Ja esimene tunnustäht Minu taastusest on see, kui Sinu silmad näevad Mind kõrgele tõstetuna ning austatuna, kui Minu Auline kuub katab Sind, Minu kallis tempel. Saa täis Minu armastuse auhiilgust ning joo Minu värske veega täidetud Armu allikast ning siis Sa oled valmis kõigeks selleks, mis on tulemas.“

Laul 103: 8-22 The Passion Translation

„Sa oled nii lahke ja õrnasüdameline

Nende vastu, kes seda ei vääri.

Ja nii kannatlik inimeste suhtes,

Kes Sind alt veavad!

Sinu armastus on nagu kiirevooluline jõgi,

Mis ujutab üle kõik oma kaldad headusega.

Sa ei vaata meie peale selleks,

Et leida ainult meie vigu,

Et saaksid hoida asju meie vastu.

Sa küll distsiplineerid meid

Meie paljude pattude pärast,

Aga mitte kunagi sellisel määral,

Nagu me päriselt vääriksime.

Ja Sina ei vasta meile samaga,

Mis meie oleme teinud.

Kõrgemale kui kõige kõrgemad taevad-

Nii kõrgele ulatub Sinu õrn halastus!

Suurem, kui suursugune taevas meie kohal,

On Sinu Kuningliku Armastuse suurus.

Sa kõrgud üle kõigi nende, kes Sind kardavad

Ning kes kummarduvad Sinu ees!

Kaugemale, kui on päikesetõus

Päikeseloojangust,

Oled Sa eemaldanud meie süü meie elust!

Samal moel, nagu armastav Isa

Tunneb oma laste suhtes,

Oled Sina näidanud meile eeskuju

Oma õrnade tunnetega meie vastu,

Oma armastatud laste suhtes,

Kes elavad aukartusest Sinu ees!

Sa tead kõike läbi ja lõhki.

Sa oled väga tähelepanelik, teades,

Et me oleme tehtud mullast.

Meie päevi on nii vähe

Ning meie hetkeline ilu

Haihtub nii kiirelt!

Ja siis me kaomegi äkitselt,

Nagu närbub muru,

Ühe tuulepuhanguga,

Sa võtad meid ära, kui kohtume surmaga,

Jälgegi jätmata sellest, et olime siin.

Aga Isand, Sinu lõppematu armastus ulatub ühest igavikust teise,

Murdumatu ja järelejätmatu nende suhtes, kes Sind kardavad

Ning kes kummardavad sügavalt Sinu ees!

Sinu ustavus, millega Sa pead kõiki oma heldelt antud tõotusi,

Kandub edasi vanematelt lastele,

Ja lastelastele ja sealt veel edasi.

Sa oled Ustav kõigi nende heaks, kes järgnevad Sulle Sinu teedel

Ning kes peavad Sinu Sõna.

Jumala taevalik troon on igavene, turvaline ja tugev,

Ning Tema kuningriik valitseb kogu universumit!

Nii et õnnistage Isandat,

Kõik Tema väe sõnumitoojad,

Sest Teie olete Tema võimsad kangelased,

Kes kuulavad Tema Sõna häält selleks, et teha seda!

Õnnista ja kiida Isandat,

Te võimsad sõdalased,

Sulased, kes teenivad Teda hästi

Ning kes täidavad Tema igatsusi!

Ma õnnistan ja kiidan Isandat

Kogu oma südamest!

Las kõik Tema teod läbi kogu maa,

Kuhu iganes Tema mõjuvõim ulatub,

Las kõik  õnnistab Isandat!

 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 29.11.2016

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar