pühapäev, 27. november 2016

BRIAN SIMMONS „JUMALA AED“



Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Minu Arm on aed täis vürtse, millest igaüks eritab väga meeldivaid lõhnu. Aga Armastus on neist kõige õrnem ja magusam palsam. Tule Minu rahulolu ja heameele Aeda ja naudi kõike seda, mis Sinu jaoks on valmistatud. Banketi laud on kaetud ning kõige rikkalikumad toidud on Sinu ees. Mina eemaldan Sinu valu ning asendan selle heameele ja naudingutega.“

„Minu armu ei ole võimalik ära väsitada ega ära kurnata, sest Minu armu sügav allikas purskub üles keset Minu Aeda. Mitte keegi pole veel täielikult avastanud Minu armu, sest see on lõputu nagu taevad meie peade kohal ja sügav nagu ookeanide sügavused. Minu arm on võimeline sirutuma ka nendeni, kes on kõige vääritumad ning kõige enam habivääristatud. Ja Mina kutsun just neid istuma koos Minuga Minu lauda.“

„Minu armu suudlus eemaldab ka kõige suurema valu ning kõige nurjatuma patu. Tule Minu aeda ning Mina valan Su üle Oma armuga! Pole tähtis, kui kaugele Sa oled Minu juurest ära jooksnud, Minu arm on võimeline Sind üles leidma ning päästma Sind, sest Minu nimeks on Lunastaja. Minu arm täidab iga Sinu ootuse. Tule ja söö koos Minuga Minu aias, mis asub Sinu sees.“

Ülemlaul 4: 15 The Passion Translation

„Sinu elu voolab minusse,

Puhas nagu aias voolav oja, elava vee allikas,

Purskub välja Sinu seest, nagu Liibanoni voolavad jõed.“

 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 27.11.2016

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar