kolmapäev, 23. november 2016

BRIAN SIMMONS „KÕIK ON HÄSTI JUMALA LIGIOLUS“



Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„See pakub mulle nii suurt heameelt, kui Sa tuled Minu ligi ja jätad kõik oma kahtlused seljataha. Minu Ligiolu põlev valgus neelab alla iga hirmu ja iga mõtte, mis häirib Sinu rahu. Kui Mu rahvas vaid teaks seda, mis kõik neid ees ootab, kui nad tulevad Minu ette!“

„Mu sulane, tule Mulle lähemale.

Mu poeg, ligine ja Sa leiad Mind.

Mu südame kallis tütar, too oma hing Minu armastavasse ligiollu.“

„Kõik need, kes leiavad oma rahulduse Minus, saavad juua Minu joovastuse ojast. Tunda rahuldust Minus tähendab rõõmu, mida Sa võid tunda terve igaviku. Sinule on see tohutult hea ja kasulik, kui Sa tuled Minu ligi. Meie vahel pole distantsi, kui Su vaim igatseb Minu järgi. Mõned ainult laulavad sellest vahetevahel, mõned palvetavad sellepärast, aga tegelikult on olemas Avatud Uks, et Sa lihtsalt tuleksid igatsedes sisse Minu Ligiollu. Astu üle selle läve Minu Auhiilguse sisse ning Sa leiad Mind.“

„Armastus toob Sind Minu ligi. Ma olen tugevalt kinnitanud Oma südame Sinu külge. Just praegu Sa tunned seda tugevat tõmmet, Minu Igavese Armastuse tõmmet. Tule Mulle lähemale ning Mina tulen Sulle veelgi lähemale.“

„Sinu armastus Minu vastu ei pea ootama ega viivitusega ekslema kusagil väljaspool. Tule Minu ligi ning ära alistu kõigele sellele, mis üritab Su tähelepanu kõrvale juhtida. Sinu armastus Minu vastu toob Sind kambrisse, mis on täis Minu Ligiolu pilve. Ja kui Sa siis oled sisenenud Minu Auhiilguse ilusse ja suursugususse, siis veeda aega koos Minuga. Jää Minu Ligiollu. Hoia tugevalt kinni sellest, mis Mina olen Sulle andnud. Uus kirglikkus Minu järgi tõuseb Sinu südames ja mitte keegi ei suuda seda Sinult ära võtta. Kõik saab korda Minu Ligiolus.

Laul 73: 24-28 The Passion Translation

„Sa juhid mind oma salajase tarkusega.

Sinule järgnemine toob mind Sinu särava valguse ja auhiilguse sisse!

Kes on minu jaoks taevas peale Sinu!

Sina oled kõik, mida ma vajan!

Mitte keegi siin maa peal

Ei tähenda minu jaoks sama palju kui Sina.

Isand, nii palju kordi olen ma läbi kukkunud;

Ma olen teinud endale häbi,

Aga kui ma usaldan Sind,

Siis mul on Sinu tugev ja auline ligiolu,

Mis kaitseb ja võiab mind.

Igavesti oled Sina kõik, mida ma vajan!

Need, kes hülgavad Jumala ülistamise, hukkuvad.

Petlikud ja truudusetud pannakse vaikima

ning neist ei kuulda enam kunagi.

Aga mina jätkan Sinule aina lähemale tulemist,

Isand Yahweh,

Sest Sinu nimi on hea minu jaoks.

Ma jätkan maailmale Sinu võrratutest tegudest jutustamist,

Minu ustav ja auline Jumal!

 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 23.11.2016

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar