esmaspäev, 7. november 2016

BRIAN SIMMONS „RAPUTA ENDALT MÜRKMADU MAHA“



Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Sõnad, mida teised inimesed on Sulle rääkinud, omavad väge, et mõjutada Sinu käimist Minuga. Ma kutsun Sind Minult paluma tarkust ja eristusvõimet. Paljud ei hinda seda tööd, mida Mina teen Sinu elus. Nad võivad isegi peale käia, et nende arvamused on tõsi ning Minu räägitud sõnad on valed. Raputa endalt maha mürkmadu, nagu Paulus raputas Malta saarel endalt maha mürkmao. Minu Vaimu tuli võib põhjustada seda, et maod tahavad Sinust kinni haarata, raputa nad lihtsalt maha ning usu Minu sõnu. Minu teedel edasi liikumine nõuab kartmatut vaprust. Nii et tunne ära need olukorrad, kui Sinu hingevaenlane tuleb Sind laimama ning takistama Sinu usku.“

„Testimise ja katsumuste olukorrad tulevad, aga siis saab ka võit nähtavaks. Sinu usk on olnud tugev ning Sa oled ära võitnud palju asju, nii et ole ka nüüd kiire võitma ära iga kiusatus, mis üritab Sind kõrvale tõmmata Minu eesmärkidest ja Sinu saatusest. Mina olen andnud Sulle Sinu ülesande ning Sa tead, mida Mina olen kutsunud Sind tegema. Liigu edasi, liigu sügavamale Minu armastuse ja rahu tasemetes, ning Sa võidad ära kõik asjad. See kuu on Sinu võidu kuu ning rästikute mürgihammaste eemaldamise kuu. Hoia kinni Minust ning pimedus peab taganema ning põgenema, ole tugev ning Sa saavutad võidu Minu auks!“

Ap. 28: 3-6 The Passion Translation

„Kui Paulus oli kokku korjanud haokuhja ning oli süütamas lõket, siis ilmus kuumuse tõttu välja mürgine madu ning haaras kinni Pauluse käest. Inimesed ütlesid üksteisele: „Pole kahtlustki, see inimene peab olema mõrvar. Kuigi ta pääses uppumise surmast meres, on õiglus ta nüüd kätte saanud!“ Aga Paulus raputas endalt mürkmao maha ning viskas selle tulle ning ei kannatanud üldse mitte mingit halba.  Kõik inimesed aga vaatasid teda ning ootasid seda, et ta läheks üleni paiste ning kukuks surnuna kokku. Aga peale pikka aega vaatlemist, nägemata midagi sellist juhtumas, muutsid nad oma meelt….“

 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 07.11.2016

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar