laupäev, 12. november 2016

BRIAN SIMMONS „UUED SILMAD JA VÕIMAS TUGEVUS“



Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Ma ei lase Sul eksida teelt! Ma olen Sind juhtinud läbi mitmete raskete ajaperioodide ja näidanud sulle Oma imet tegevat väge. Isegi, kui Sa oled pime, siis Mina olen Sinu Uuteks Silmadeks. Isegi, kui Sa oled lombakas, saab Minust Sinu jaoks Võimas Tugevus. Ma ei lase Sul enam ringi uidata. Kui nõrkus põhjustab Sinu kukkumise, siis Mina kiirustan kohe Sind püsti tõstma. Mina juhin Sind edasi Sinule määratud teekonnal.“

„Pimedus muutub valguseks Sinu ees ning Mina muudab Sinu sammud kindlaks ja turvaliseks. Pimedus muutub valguseks Sinu silme ees, sest Mina olen See Ainus, kes muudab Sinu sammud kindlaks ja turvaliseks. Ükskõik, kui hästi Sa näed Mind, olen Mina igal juhul Sinu jaoks olemas. Ükskõik, kui selgelt Sa oled võimeline Mind tajuma ja märkama, Mina ei lase Sul teelt eksida. Mina juhin Sind Oma Ligiolu Oaasi ning Sa leiad värskenduse.“

„Täna Ma kuulutan Sinu elu üle, et Sul saavad olema Uued Silmad ja Võimas tugevus.“

Laul 27: 1 The Passion Translation

„ Isand on minu Ilmutuslik Valgus, et juhtida mind tervel teekonnal;

Tema on minu Pääste Allikas, et kaitsta mind iga päev.

Ma ei karda mitte kedagi!

Ma ei keera selga ega jookse minema,

Sest Sina, Isand,

Ümbritsed ja kaitsed mind.

 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 12.11.2016

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar