neljapäev, 29. detsember 2016

Amber Picota „Vii Oma Annid, Kingitused ja Armastus Kogudusest Välja!“


 
Ma usun, et Jumal on praegu Kristuse Ihus üles õhutamas liikumist, kus „Koguduse inimesed“ tõusevad oma pinkidelt ning viivad Vaimu annid/kingitused tänavatele, kohvikutesse, ostukeskustesse ning toidupoodidesse.

Kas Sa oled valmis armastama neid, kes on Sinust erinevad, ilma igasuguse varjatud tagamõtteta ja agendata? Kas SINA, Jumala laps, püüad näha asju teiste inimeste seisukohast lähtuvalt ning oled valmis neid armastama isegi siis, kui nad ei nõustu Sinuga? Kas Sa oled valmis inimesi armastama RADIKAALSELT ning valama nende üle armu nii ülikülluslikult, et Jumala Auhiilgus tuleb esile ja saab ilmutatud kõige ebatõenäolisemates paikades?

Kui ma sulen oma silmad, siis ma näen Koguduse naisi armastamas ja teenimas strippareid. Ma ei räägi „sellest armastusest“, mis hakkab nendega kohe pragama, et nad end nii vääritult üleval peavad. Ma ei räägi näpuga näitamisest, kus tehakse kõik selleks, et „need naised“ saaks ikka aru, et selline tegevus on täielikult hukka mõistetud. Ma räägin armastusest nende suhtes, mis ei säti trelle ja tõkkeid vahele. Ma räägin armastusest, mis on valmis „segaduseks“.

Kui ma sulen silmad, siis ma näen pastoreid, kes nutavad koos prostituutide ja narkaritega.

Kui ma sulen silmad, siis ma näen Üleloomulikku Jumala väge ilmnemas paikades, kuhu Kristlased on varasemalt KARTNUD minna….aga viimaste aastate jooksul on Jumal avanud uksi Oma rahvale, et nad viiksid Tema valgust kõige pimedamatesse paikadesse.

Jumal on JUST PRAEGU tegemas asju väljaspool Kogudust ja kui Sa oled end mugavalt sättinud istuma oma pingiridade vahele koguduse ruumides, siis Sa jääd sellest liikumisest välja.

Ava oma meeled/mõistus ja süda sellele, mida Jumal on tegemas just praegu maa peal, sest see on täielikult erinev sellest, mida Sa oled varem näinud.

 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 29.12.2016

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar