kolmapäev, 7. detsember 2016

BRIAN SIMMONS „AJASTUTE AJAPERIOODID ON MUUTUNUD“


 


Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Igavik on praegu voolamas meie ajastusse. Ma kutsun Sind elama „ajatusse tsooni“, kus igaviku reaalsus toimib Sinu sees. Käesolev ajaperiood saab olema üks kõige produktiivsemaid ja võimsamaid ajaperioode, mille tunnistajaks Sa eales oled olnud, sest Mina kiirendan Oma Sõna teostumist, et tuua see kõik esile. Unne suikunud tõotused hakkavad nüüd esile purskuma täies elujõus, sest Mina viin Sind läbi kõige kiiremate muutuste, mida Sa eales oled kogenud.“

„Finantsilised piirangud ei suuda Sind eales enam tagasi hoida. Mina Olen Jumal, kes Varustab Sind kõigega, mida Sa vajad ning milles Sa oled kogenud puudust. Ära lase end eales tagasi hoida asjadel, mida nimetatakse puuduseks ja vajadusteks, sest Mina nimetan neid ümber „usalduse imedeks“! Kui Sa usaldad Mind, Mu laps, siis Ma avan Sulle õnnistuste uksed ja imesid täis varustuse voolamise, mille peale Sa pole isegi osanud mõelda. Jää ustavaks Minule, sest Mina näitan Sulle oma ustavust ning imelist varustust. Inimeste finants-struktuurid ei suuda limiteerida Minu lõikust rahvaste seas. Selleks, et Minu lõikus tuleks sisse ja Minu Pruut muutuks väga säravaks, on tulemas sisse täiesti limiteerimatu ressursside hulk.“

„See muutuse periood viib Sind pasiivsusest kirgliku elustiili juurde. Minu armastuse tuli hakkab Sind motiveerima sellisel viisil, et Sa oled valmis tegema ohvreid nii ajaliselt kui oma andide jagamises määral, mida Sa kunagi varem pole teinud. Suured prohvetlikud tõotused toovad esile võimsaid ohverdusi, sest Mina liigun Sinu südames nii, et Sa alistud Minule, et minna sinna, kuhu Mina Sind saadan, et teha neid asju, milleks Mina olen Sind kutsunud. Isegi, kui tundub, et tuleb maksta algul väga suurt isiklikku hinda, siis lõpptulemusena Sa näed Mind kui Oma Varustajat ning Võimast Tõotuste Täitjat.“

Muutused, mis Sind ees ootavad, nõuavad seda, et Sa usaldaksid Mind palju suuremal mõõdul. Sest usu venituses ja laienduses leiad Sa Mind viisidel, mida Sa varem pole kogenud. Hüppa rõõmust, sest nendes usuhõiskamistes leiad Sa Minu üleloomuliku ligiolu. Pane end valmis, et Rõõmu Kuningriik saab Sinule reaalsuseks, isegi siis kui pimeduse varjud hõljuvad Su olukordade kohal. Usk rõõmutseb ja alistab sel viisil igasugused kahtlused ja hirmud. Vaata, kuidas täiesti uus imede voolamine tuleb esile, kui see rõõmu ajaperiood kogub tuure. Mina toon selle esile!“

„Alati igal ajal ole valmis selleks, et avada oma suu ja jagada oma elavat usku nendega, kes on Su läheduses. Mina avan südameid- kas mitte Minu käes ei ole kõigi inimsüdamete võtmed, et neid lahti keerata? Räägi välja kiituse sõnu ning anna inimestele oma julgeid ja vapraid tunnistusi ning vaata, kuidas Mina sulatan naiste ja meeste südameid Sinu silme ees. Suure lõikuse aeg on käes. Mitte kunagi ühel päeval tulevikus, aga NÜÜD- käesoleval ajaperioodil! Räägi neile, et nad võivad tulla ning olla koos Minuga paradiisis.“

Matteuse 28: 18-20 The Passion Translation

Ja siis tuli Jeesus nende juurde ning ütles: „Kogu autoriteet terves universumis on antud Minule. Nüüd minge selles Minu autoriteedis ning tehke jüngriteks kõiki rahvaid, ristige neid Isa, Poja ja Püha Vaimu nimesse. Ja õpetage neile, kuidas ustavalt pidada kõike, mis Mina olen Teid käskinud. Ning mitte kunagi ärge unustage seda, et MINA OLEN Teiega iga päev kõigi ajastute lõpuni.“

 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 07.12.2016

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar