pühapäev, 25. detsember 2016

BRIAN SIMMONS „JUMAL ON RAHUVÜRST!“


 

Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Nende Jõulude ajal Ma panen Oma rahva sees palju tugevamalt toimima Oma rahu! Paljud on olnud rünnakute ja meeleheite all vintsutatud, aga Mina olen kuulnud nende hüüdeid.“

Ma vaatasin üles ja nägin taevastes suurt lahingut käimas. Aga Jumal ütles: „See lahing on andnud vaenlasele tugeva tagasilöögi, sest see olukord on põhjustanud vaid selle, et Minu armastajad on pöördunud Minu südame poole. Mina olen Rahuvürst, kes annab kogu vajaliku rahu! Ja nende jõulude ajal kogeb Minu rahvas, kuidas atmosfäär on muutumas. Sest vaimus väheneb surve. Sest nii, nagu inglid võitlesid Taanieli päevil, nii on käinud ka lahing Sinu pärast ja nüüd vabaneb Taevast Sinu vastus. Paljud Teie hulgast on tundnud meeltesegadust ja julgusekaotust ilma igasuguse reaalse põhjuseta ja paljud on veetnud unetuid öid ning näinud järjepidevalt õudusunenägusid. Ja segadus on olnud suur. Aga Jumal on kuulnud neid hüüdeid rahu järgi ning rahu inglid on välja saadetud. Ja muutus on tulemas. Atmosfääri surve on muutumas ning paljud asjad, mis on Sind piinanud, ei häiri Sind enam!“

„Ja Paasapüha öösel ma nägin viimati seda, et surmaingel, kes käis ringi, ei saanud siseneda nendesse kodudesse, mille uksepiidad olid talle verega kaetud. Ja kogu olukord muutus ja stsenaarium jätkus täiesti erinevalt. Sel korral ma nägin rahu inglit, kes oli välja läkitatud ning kes käis kodudest kodudesse ning muutis täiesti üleloomulikult kogu atmosfääri ning suur rahu tuli usklike, Jumala armastajate üle. Ja nagu värskelt alla sadanud lumi, oli sädelev Jumala Auhiilgus katmas kõige nooremat põlvkonda. Ja kui Jumala rahvas siis ärkas, kuulsin ma Isandat neid hüüdmas: „Te olete kutsutud just praeguse aja jaoks! Ja nii nagu Minu esimese tulemise ootuse ajal, tulen Ma esile läbi Teie ka selle Jõulu ajal! Ma kasutan Teid selleks, et tuua inimestele rahu ja rõõmu kõikjal, kuhu Te lähete. Te olete läbinud testid ning Te pole keeranud Mulle selga ega komistanud, vaid olete jäänud ustavaks isegi keset vaenlase põhjustatud teste. Ja kui Te nüüd avate oma suu, siis vabaneb Jumala rahu läbi Teie sõnade, tuues perekondadele ja sõpradele lepitust ja taastust. Ja Jumala rahu tuleb maa peale läbi Teie. Sest Mind kutsutakse Imeliseks Nõuandjaks, Võimsaks Jumalaks, Igaveseks Isaks ning Rahuvürstiks!“ (Jesaja 9: 6)

2 Tessalooniklastele 3: 16 The Passion Translation

„Ja nüüd Jumal Ise, Rahu Isand, valagu Teisse Oma rahu keset igat olukorda ning igal võimalikul viisil!“

 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 25.12.2016
 

 

 

 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar