neljapäev, 29. detsember 2016

BRIAN SIMMONS „JUMAL ON SIND VALINUD!“



Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Mina olen Sind valinud!“

„Mul on Sinu elu jaoks eesmärgid, mis algasid juba igavikus.  Enne, kui mäed ja kõrgustikud tulid esile, olin Ma juba otsustanud, et Sinust saab Minu oma. Ma planeerisin Sinu lunastust juba enne, kui Sina nägid ilmavalgust.“

„Mina avasin Sinu silmad nägemaks Minu Poja ilu, ja Sa hakkasid uskuma. Ja nüüd elab Sinu sees Minu elu. Minu elupaigaks on Sinu vaim. Mina põhjustan selle, et Sina küpsed, kasvad Taeva viisidel, kui Minu elu võtab järjest üle Sinu elu Sinu sees.“

„Ma olen Sulle toonud palju Püha Vaimu kingitusi ja ande ning Ma olen saatnud paljusid Kristuse Ihus Sinu eluteele, et Sind tugevdada ning julgustada. Minu arm põhjustab Sinu kasvamise ja see meeldib Mulle, sest Ma olen Sinu sees alustanud hea töö. Ja täna Ma tulen uue värske tuule ja energiaga, et teha Sind veel tugevamaks.“

„Mina teen Ennast Sulle reaalseks ning Minu Elav Ligiolu tõstab Sind kõrgemale. Tule ja kasva tugevamaks, kui Sa elad Minus. Minu viljad hakkavad esile tulema Sinu kõige sisemisest olemusest. Armastus võidab ning rõõm summutab Sinu valu. Rahu ümbritseb Sind Auhiilguse pilvena, kui heatahtlikkus ja headus voolavad Sinust välja teiste inimesteni.“

„Minu kannatlikkuse tugevus neelab alla Sinu ärevuse ning pane tähele, kuidas Minu õrnus ja leebus teevad Sind suureks ning toovad austuse Sinu läve ette. Ma põhjustan selle, et tugevus hakkab Sind katma ning annab Sulle vajaliku julguse ja distsioliini, et liikuda edasi.“

„Mina olen püstitanud Sinu jaoks selle eesmärgi, et Sa embaksid igavikku, ja Mina olen hakanud kiirelt tegutsema, et kõik eesmärgid Sinu elus jõuaksid täitumiseni. Sest Mina olen Sind valinud juba enne ajastute algust, et Sa elaksid Minu Vaimu täiuses. Alistu Minule tänasel päeval  ning ära takista Minu Vaimul töötamast, et Sind muuta Minu Poja kuju sarnaseks. Sa hakkad nägema oma silmadega imesid, mida Mina teostan Sinu heaks.“

Efestlastele 1: 5-6 The Passion Translation

„See on alati olnud Tema täiuslikuks plaaniks meid adopteerida oma meelepärasteks lasteks, läbi meie ühenduse Jeesusega, Võituga, nii et Tema vapustab arm tulvab meie üle nii, et see toob Talle austust ja au- sest sama Armastus, mis Tal on Oma Armastatu, Jeesuse, vastu, on Tal ka meie vastu!“

 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 29.12.2016

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar