pühapäev, 11. detsember 2016

BRIAN SIMMONS „JUMAL ÜMBRITSEB SIND OMA VÕIMSA KÄEGA“




Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Alates tänasest hakkad Sa tajuma, kuidas Minu Armastus Sinu vastu tuleb intensiivselt esile, sest Su päevad on olnud rasked ja Ma olen seda tähele pannud. Sul on väga suured vajadused, nii et Sa leiad, et Minu tugevus on suurem Sinu vajadustest. Kui päevad toovad Sulle survet, siis Minu armastus toob Sulle rahu. Kui Su päevad toovad Sulle segadust, siis Minu tarkus on valguse allikas, mis näitab Sulle, kuhu liikuda. Kui Su päevad toovad Sulle valu, siis Minu Vaim toob Sulle lohutust. Minu Kaastunde tugevusel pole lõppu, pole piire ja pole limiteeritust. Miks Sa oled mures oma tugevuse vajaduse pärast, kui Sul olen olemas Mina?“

„Võta aega, et alistuda Minu käte tugevusele ning Sa näed, kuidas Sinu nõrkus haihtub. Ära mitte kunagi fokuseeri ainult oma vajadusele ja nõrkusele, vaid pane oma silmad Minu peale, nagu mäele ehitatud Kindluse peale ning Mina hoian Sind turvaliselt ja kaitstuna Oma armastuses. Pettumus viib Sind ainult eemale Minu südamest. Aga ootused toovad Sind Minu armastusele lähemale. Kui Sa koged Minu armastust, siis Su süda on võimeline rohkemal määral alistuma Minule. Tunnusta Minu tahet, Minu plaani, Minu teid ning pane maha oma tahe, oma plaanid ja oma teed. Selline näeb välja Minu pühade teekond. Sest täna on see päev, kui Ma tahan näidata Sulle Oma tugevust, et Sa saaksid Mulle alistuda, sest Mina Olen Ainus Sinu Ustav Sõber.“

Luuka 14: 27 The Passion Translation

„Igaüks, kes tuleb Minu juurde, peab olema tahteline jagama Minu risti ning kogema seda kui nende endi oma, või nad ei saa ennast pidada Minu jüngriteks.“

 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 11.12.2016

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar