pühapäev, 4. detsember 2016

BRIAN SIMMONS „ TÄNU ANDMINE TOOB JUMALIKU VABADUSE“




Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Minu rahvas on tõsiselt alahinnanud tänulikkuse väge. Kui Sa tänad Mind, siis Mina puhastan Sinu hinge ja eemaldan Sinu elust igasuguse kahetsuse ja kurvastuse. Mina vabastan Sind, kui Sa annad Mulle tänu. Mida rohkemal mõõdul Sa oled rahuldatud, seda rohkem vabadust ja valust vabanemist toon Mina esile Sinu elus. Kiituse vägi pole veel täiel määral vabastatud Minu rahva eludes. Suurem, kui ükskõik mis jõud, mida inimesed teavad, on vägi, mida Mina vabastan, kui Sina kiidad Mind.“

„Uskmatu inimese tunnuseks on see, et ta võtab vastu Minu õnnistused, aga mitte kunagi ei täna Mind selle eest. Aga Minu tõelise ülistaja tunnuseks on see, et inimene võtab vastu Minu õnnistused ning on siis ülevoolavalt täis tänumeelsust Minu suhtes. Paljud on nende sarnased, kes torisesid ja nurisesid Moosesega kõrbes. Nad ei andnud Mulle kiitust. Nad suutsid nuriseda isegi siis, kui Minu Auhiilguse pilv kattis nende päid. Nad vaatasid inimese peale ja mitte Minu peale. Tänamatus on haigus, mis levib nii kergesti Minu rahva hulgas. Aga kiitus murrab selle needuse, võtab ära katte, avab taevad ning varustab inimesi imedega isegi keset kõrbe.“

„Ma kutsun Sind rõõmutsema ning tänu andma! Las Sinu kõik päevad olla suursuguse kiituse päevad! Tõsta oma silmad ning näe kõiki neid õnnistusi, millega Ma olen Sind varustanud ning las maailm saab teada seda, et Sa oled Minu oma. Lunastatud inimesed peaksid olema tuntud selle poolest, et nad on täis tänumeelsust  ning ekstravagantset kiitust. Tule täna Minu, Oma Isa, ette ning õpi nendest õrnadest ja magusatest tänumeelsuse õppetundidest.“

Laul 136: 1-5 The Passion Translation

„Igaüks andku tänu Jumalale, sest Tema on hea

Ning Temale on kerge meeldida!

Tema õrn armastus meie vastu

Kestab igavesti!

Anna tänu Jumalale, meie Kuningale,

Kes on üle kõigi teiste jumalate!

Tema õrn armastus  meie vastu

Kestab igavesti!

Anna tänu Isandale,

Kes on üle kõigi isandate!

Tema õrn armastus meie vastu

Kestab igavesti!

Anna tänu Ainsale imesid tegevale Jumalale!

Tema õrn armastus meie vastu

Kestab igavesti!

Anna tänu Loojale, kes täitis taevad ilmutusega!

Tema õrn armastus meie vastu

Kestab igavesti!


 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 04.12.2016

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar