laupäev, 10. detsember 2016

BRIAN SIMMONS „USK ON VÕITNUD SINU LAHINGUD“


 

Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Mu kallis laps, Ma olen näinud seda, kuidas Sa oled võitnud oma mineviku valu. Ma olen näinud seda, kuidas Sa oled Mind otsinud ja hüüdnud Minu poole. Sa oled uskunud üle igasuguse inimliku aruaamise ja hoolimata kõigest sellest, mis Sind on ümbritsenud.“

„Ja nüüd Sa saad puhata Kõigekõrgema Jumala turvalise varju all ning Ma tunnen sellest rõõmu. Usk on võitnud Sinu lahingu ning toonud Sulle võidu. Aga tänane päev on veel Su usule  väljakutseks. Aga ära mitte kunagi kahtle Minus, liigu edasi ja vaata, kuidas Mina avan Sulle uksi. Ma ei jäta Sind maha ja Ma ei vea Sind alt, kui Sa tuled usus Minu ligi.“

„Jätka liikumist rahu teel ja las iga päev toob Sulle suurema ilmutuse Minu tugevusest. Õrna vihmasaju sarnaselt täitub iga tõotus Sinu elus ja Sinu palved saavad vastatud. Vaata, kuidas Mina liigun Sinu järgmisel eluperioodil, et näidata Sulle Oma väge. Mina töötan nende inimeste südametes, keda Sa armastad ning Sa saad olema tunnistajaks Minu suurele armastusele nende vastu. Usu tänasel päeval Minusse, kes Ma olen andnud Sulle Oma südame ja Oma tõotused. Ma ei vea Sind alt ning need, kes toetuvad Minule kogu oma südamest, ei pettu iialgi.“

Laul 37: 3-5 The Passion Translation

„Jätka Jumala usaldamist

Ning tee seda, mis on õige Tema silmis.

Kinnita oma süda Jumala tõotuste külge

Ning Sa võid tunda end turvaliselt,

Tähistades Tema ustavust.

Kui Sa teed Jumalast oma elu suurima

Naudingu ja rõõmu,

Siis Tema annab Sulle kõik selle,

mida Sa kõige enam igatsed!

Anna Jumalale õigus juhtida Sinu elu

Ja kui Sa siis usaldad Jumalat sellel teekonnal,

Siis Sa avastad, et Tema teostas kõik täiuslikult!



 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 10.12.2016

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar